Bumblebeee Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Det er karneval i bhg på fredag og jeg tenkte å slenge sammen noe enkelt. Marihøne kanskje, men trenger jeg body og strømpebukse i svart. I str ca 86. Men det finner jeg ikke.... Noen som vet?
Bumblebeee Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2010 Evt en helt rød. Og sånn sorte insektsvinger...
beggeto Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Hei, jeg vet ikke, kanskje hm eller cubus? Er vel de som har størst utvalg. Men om du ikke finner kan du gjøre som meg. Jeg lette etter brun body og strømpebuksa til frøkna som skal vere mus, men fant ingenting. Siden vi snart venter en liten gutt kom jeg på at jeg kunne ta noe av det gamle rosa tøyet til frøkna og farge brunt! Resultatet ble ikke perfekt, siden det var ulltøy jeg farga. Men har du noe i bomull blir det nok bra. Uansett blir det bra nok til karneval. Bare ikke velg det du er aller mest redd for...
Bumblebeee Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Det var slett ikke dumt Tusen takk for tips. Da gjenstår bare å finne vinger.
*Lille Persille" Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Frøkna vår skal være bie på karneval, jeg har kjøpt biekjole med vinger og hårbøyle på Nille til under 150 kr! Den er kjempesøt! Svart body i str. 86 og svart strømpebukse fant jeg på H&M. Lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg kjøpte ihvertfall svart body (86) på Lindex rett før jul, og svarte sokker, så kan jo hende de har svart strømpis. Så du kan jo prøve der også)
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Vinger kan lages av ståltråd, hvor du liksom lager et slags 8-tall, og så trer en tynnstrømpebukse rundt. Og så male røde prikker evt, m stoffmaling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå