*anki * Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Det er litt terapi for meg å skrive her inne. Babyen min har trisomi 18, Edvards syndrom, som er en alvorlig kromosomfeil med dødlig utgang. Blei så veldig trist. Hadde ikke ventet dette i det hele tatt. Det er veldig uvanlig syndrom. 1-8000 graviditeter. Dersom baby lever til fødsel, dør over 90% før de er 1 år. Jeg har 5 aborter bak meg på 2 1/2 år. 2 stk MA og 3 stk SA. Denne gang gikk jeg over den kritiske grensen, alt såg bra ut på ul. Tok en blodprøve og den viste at det kunne være en reell fare for trisomi 18. Og det var det også. Så i morgen reiser jeg til St. Olavs for å starte prosess for å føde den lille vennen min. Jeg har to friske og raske gutter fra før heldigvis. Før desse hadde jeg ikke noen aborter, så at jeg no skal ha hatt så mange er for meg uforstålig. Vi har utredet oss mannen og jeg, men det er ikke noe gale der. Så vi får se om vi tør prøve igjen. Kroppen er ganske sliten etter over 1 år graviditet til sammen. Jeg lukker den lille babyen min inn i mitt hjerte!
smilla73 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 offa mej Anki - store klem til dej. Lykke til me dei neste dagane, vekene og månane!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Tenker så utrolig masse på deg, kjære kjære deg..... Nå på fredag som kommer er det ett år siden jeg fødte min lille engel i uke 19:( Du skal vite jeg er med deg i tanke disse dagen du har fremfor deg...... Mange mange varme klemmer fra meg
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 uff, trist at du måtte oppleve dette. tenker på deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå