alltid anonym Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hadde tenkt å bo på hotellet i dyreparken, eller på hyttene, men er ikke ledig helga vi skal dit..På Quality hotel koster det 5000 kr for 2 netter inkludert frokost. Ser ut som et bra hotell med basseng og lekerom, men vi kommer jo strengt tatt ikke til å være der så mye..Men så er det jo nære dyreparken da så vi trenger ikke å tenke på parkering osv.. Noen som har bodd der? Er det verdt prisen?
Potetstappe Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Vi bodde der 2 netter i sommer, helt greit syns jeg. Buffet middagen på hotellet var ikke mye å skryte av, og det var skrekkeig dyrt syns jeg, så vi spiste på big horn den andre dagen i steden. Vi bestilte rom med balkong, så der satt jeg og sambo å koset oss etter lille haddet lagt seg. Hadde blitt gal hvis vi ikke hadde hatt det!
Gjest *sofus* Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Vi bodde der i sommer, og det var helt greit. Om det var verdt prisen er vanskelig å si. Et helt annet sted ville du fått kanskje fått mer for pengene, men det er den prisen de kan ta med den beliggenheten. Buffeten var veldig dyr, og vi gadd ikke det med barn som ikke sitter stille mer enn noen minutter av gangen, vi ville ikke fått spist mye der... Sørlandssenteret er bare 2 minutter unna med bil, der kan man kjøpe noe, eller få noe tilkjørt på hotellet for en mye lavere pris. Lekerommet var ikke imponerende, men helt greit. Barna var slitne etter dyreparken, så det var ikke behov for det. Bassenget er utendørs. Fint, men det var dårlig vær da vi var der, så vi benyttet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå