Gå til innhold

Trenger tips til noe enkelt og godt jeg kan lage til venninne-te i kveld.... Har ikke særlig mye å skryte av i huset, og kommer meg ikke i butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen tips?

Takk;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du i skapene da? Kanskje bare litt kjeks og ost, altså vanlig gul og eller brun ost`? Eller du kan sette en kjapp deig og lage rundtsykker med syltetøy? Eller hvis du har butterdeig kan du jo stele med litt syltetøy feks?

Skrevet

Hmmmm...... hva har jeg i skapene.... Jeg har egg, melk, sukker, div. pålegg, havregryn, frosne bær, brød, mel, vaniljesukker...... hihi;-)

Skrevet

Vafler med rørte bær?

Skrevet

Du har ikke noe kjeks, sjokolade eller noe som helst?

Nettopp for slike anledninger (og fordi jeg er en godtemons) har jeg alltid popcorn, kjeks frukt o.l. i skapene, og hjemmebakte kanelsnurrer, boller, kaker, is e.l. i fryseren ;)

Som regel har vi også noe pasta, pesto, tunfisk o.l. i skapene, slik at vi kan mekke en deilig pastasalat, en hjemmelagd pizza eller noe annet godt i full fart.

Har du ikke en litt fancy frossenpizza i fryseren heller?

Eventuelt kan du jo ringe og bestille en pizza?

Skrevet

Hei damer;-)

Tusen takk for gode svar. Nå har jeg bakt superlettvinte småkaker av det jeg hadde i skapet. Og de ble faktisk gode. Neste gang skal det puttes sjokoladebiter og nøtter oppi. Denne gangen ble det med havregryn;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...