Gå til innhold

hvordan hadde du reagert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis din mann hadde kalt deg for en annen dames navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd med meg!! Han kalte meg for eksen sitt navn,,,, og jeg ble dritt sur:)

Skrevet

Skjedd venninna mi. hun ble ikke blid..

Skrevet

Ikke noe morsomt, men et hendelig uhell...

Absolutt ikke utilgivelig.

Skrevet

Mener du under sexakten eller sånn generelt?

Skrevet

Da hadde jeg blitt sur! hehe.. Han har faktisk en eks som heter nesten det samme som meg, men likevel har han aldri sagt feil. (Navnene til meg og eksdama er like like som Anne / Anna ) så det syns jeg er godt gjort, egentlig.. Jeg har forresten kallt mannen min litt av hvert ;) Men han tar det ikke så tungt heldigvis!

Skrevet

Irriterende, men jeg overlevder. Mannen min er sinnsykt distre når det kommer til navn, så han sier navnet til ungene feil hele tiden.

Skrevet

Han har sagt eksen sitt navn til meg to og en halv gang. Det ble balluba hver bidige gang. Han tok seg i det midt i siste gang, og det er ikke så fryktelig lenge siden.

Vi har vært sammen i nesten ti år nå :-(

Jeg blir veldig usikker, og lurer på om han fremdeles elsker henne og bare er sammen med meg av mangel på henne, at jeg er nest best.

Men egentlig er han en snill og grei mann, og han er virkelig grei med meg, elskeverdig ogforelsket, så tror egentlig ikke det heller, men blir veldig dumt de gangene det har kommet ut feil navn.

Skrevet

Da hadde jeg kalt ham en annen manns navn. Gjerne en jeg veit han er småsjalu på, så hadde vi nok tilgitt hverandre... Stoler på ham, og tar ikke sånne detaljer så tungt:) Noen ganger er en forsnakkelse ikke mer enn akkurat det, det betyr ikke at han er forelska i henne eller noe slikt.

Skrevet

Mannen sa feil navn i sengen en gang. Ansiktsuttrykket hans sekundet etterpå var så fantastisk at jeg knakk sammen i latter, ramlet ut av sengen og skamslo meg på nattbordet.

Skrevet

Fort gjort! Mamma gav meg og brødrene mine uoffisielt mellomnavnet "eller hva du nå heter" ettersom hun som regel kaller oss alle tre med feil navn når hun er litt stressa - så å bli kalt ved feil navn plager meg lite.

De første ukene kalte han meg nesten konsekvent ved eksen sitt navn (vi har også veldig like navn - kun siste bokstav som er forskjellig), jeg påpekte det innimellom og lot det skure og gå for det meste. Det gikk jo over :)

Skrevet

Min mann tilhører en familie der de sier feil navn hele tiden, så det bryr jeg meg ikke om. Svigerfar kan gå gjennom hele rekka av 3 sønner før han sier rett navn til den enkelte, svigerinna mi kan kalle datteren sin for sønnens navn etc- og mannen har kalt meg både 'mor', søstras navn og datteren vår sitt navn opptil flere ganger.

Men aldri eksens navn da- og aldri i senga!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...