Gå til innhold

Ossen går det med dere slitere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er alt ved det gamle. Jeg har fortsatt ureg. og laaaange blødninger. Men er i en pause periode nå.. Så har hatt masse murringer de siste dagene, og jeg hååååååååper at det kanskje er eggløsning på gang. Vi er ivrige i sengehalmen... Ikke meg i mot.. hehe...

I fht utredningen har jeg vært i kontakt med gyn. Hun heier på meg i fht vektreduksjon. Når jeg har gått ned litt til skal jeg prøve meg på en pergo kur, min kur nr.3, og den blir trippel... Så jeg trener iherdig å spiser sunnt og håper det skal hjelpe meg.. Ellers ville hun at jeg sku prøve og få meg en time over påske... Så sånn går no dagan....

Ossen er det med dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Monica :)

Så flink du er da! :) Jeg klarte å gå litt ned før mitt siste forsøk, og det er jeg overbevist om at det bidr til at vi lykkes. :) Så keep it up! ;) Blir nå sikkert litt lenge for deg å gå å vente da, men blir spennende å se om pergoen og vektreduksjonen gjør susen over påske da :)

Vi har utrolig nok lykkes og jeg er 12+3 i dag, så det er veldig kjekt. Håper at du kommer etter om ikke så lenge :)

Skrevet

Takk for svar:)

Ja, håper dette hjelper altså.. Men i grunnen går det ganske så greit.. Treningen har blitt lyst betont, og da er jo ting litt enklere kan du si=)

Tenk at du har kommet så langt da.. Like it so much... Leser innleggene dine i ny og ned for og følge med litt da vet du.. Er så gøy når oss slitere klarer og bli gravide.

klemklem

Skrevet

Jeg hadde EL for snart en uke siden så jeg veksler med å tenke positivt og negativt, prøver egentlig å være litt negativ så ikke nedturen blir for stor om jeg ikke er gravid.

Men som sist så dukker det opp symtomer som kan tyde på graviditet, men jeg er i allefall mer innstillt på at det blir en ny prøverunde, det var jeg ikke sist.

Det er forferdelig den ventetida mellom EL og TR altså!

Skrevet

om man er sliter ette 2 SA og en MA etter snart 2 års prøving så er jeg det=)

fikk TR på besøk i går...=(( det er 1 pp etter MA i des... men nå vil jeg ha spire som sitter, så om jeg skal bruke like lang tid på å bli gravid nå som mello sa og den graviditeten jeg hadde nå sist så skal jeg bli her ett iallefall i 6 mnd til... var gravid 3 ganger på ett år... Jeg håper det klaffer for oss nå.. hvor lenge har dere vært prøvere???

Skrevet

så flink du er med å trene å sunn mat=) jeg prøver men det er ikke lett.. er litt frustrerede med uregulerende syklus ja... denne mnd hadde jeg akuratt 29 dager... så den kom jo nesten etter klokka... krysser fingrene for at trippel pergo hjelper dere=)))

Skrevet

hva skjedde her da???? innlegget mitt ble delt i 2 heheheheheheheh....

Skrevet

Jeg sluttet på p-ringen i juli, men er på andre skikkelige PP nå, før det tok vi det som det kom, mens nå siste to gangene er det skikkelig planlegging i form av testing av EL, vitamintilskudd osv

Skrevet

Hei, hei :)

Her går det bare sånn passe - jeg er inne i en litt negativ sirkel for tiden, ting går jo abslott ikke som planlagt verken det å prøve å få barn, økonomi, jobb osv.

For hver gang TR kommer blir jeg så utrolig skuffa (sikkert fordi jeg alltid er så positivt innstilt inntil det motsatte er bevist) og jeg takler det veldig dårlig når jeg hører om andre som blir gravide! Jeg kjenner jeg blir mektig irritert når noen blir gravide etter bare 1 pp her inne - faen, det skulle ikke vært lov, hehe :) Sorry jenter - dere må ikke ta det personlig altså, jeg er bare så driiiiit lei all prøvingen og litt ekstra hormonell for tiden, bær over med meg, hehe, jeg er vanligvis i myyyye bedre humør og har som oftest bare positive ting å komme med, hehe :D

Må jo le litt av meg selv også, er så hormonell om dagene at det halve kunne vært nok...

Mannen min ville før jul ikke gå videre med noen utredning, men nå i januar sa han at han gjerne ville prøve enda 1 år til og så håpe på ett mirakel. Vi prøver jo ganske intenst hver eneste måned, fra TR er ferdig ut gjennom hele syklusen, vet jo at jeg treffer på EL ifht EL-testing osv, men det skjer jo ingenting :(

Han har også sagt at dersom vi skulle blir gravid igjen og miste enda en gang til - da er prøvingen "finito" for hans del - men det får vi ta dersom det skulle bli sånn, vil ikke ta noen sorger på forskudd...

Ellers var planen at dersom jeg ikke var blitt gravid innen mai 2010 - da har det gått over 2 år siden vi begynte å prøve og jeg har gjennomgått 3 doble pergokurer uten resultat må vi vurdere AIH/IVF - men det koster!!! Og siden jeg mistet jobben min (100% stilling) 5 dager før jul og har bare fått meg 60% jobb (begynner på onsdag) så er ikke økonomien vår så "fet" for å si det sånn. Neste time hos gyn er ikke før den 4 mars... så jeg synes det går trådt her og jeg sliter fortsatt med sorgen over å ha mistet 2 ganger i MA 2009, første gang tvillinger i uke 12 og deretter en liten spire i uke 10, det har med forventninger, planlegging osv, osv.

Så for aller første gang på snart 2 år har jeg ikke talt meg frem på kalenderen for å se når jeg har neste EL og IKM - skal prøve å bare glemme hele greia og prøve å slappe av litt - men det er jo ikke lett når dette har vært hobbyen jeg har tenkt på og fundert over hver eneste dag hele dagen i ca 2 år, urk - at det skal være så vanskelig, hehe!!!

Ellers prøver jeg også å trene litt og spise sunt, noe mer får man ikke gjort og så får man bare krysse fingrene og håpe på at vi er så heldige å få drømmen våres oppfylt :) En vakker dag håper jeg at det blir vår tur, håper bare det skjer snart, for jeg begynner å bli gammel og vil ikke vente lenger, hehe :)

Klem fra din navnesøster Monica, -75 modell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...