Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Har ikke plass til stellekommoden på baderommet, så den må stå inne på et soverom, men som er bare noen meter fra baderommet.. Noen av dere som har ei slik ordning? Lurer på hvordan dere gjør det mht vann og alt det? Blir det ikke mye springing frem og tilbake, søling osv? ...med tanke på at det ikke er en vask på soverommet...
It's all about me Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Har stellebord på soverommet som er rett over gangen for badet. Finnes ikke problematisk, synes det faktisk er bedre enn å ha det på badet. Når det er bleieskift på gang tar jeg bare en tur innom badet, våter noen Mesoft under springen og tar de med inn på soverommet. Har et eget håndkle hengende på soverommet til tørk av rompe etterpå. Mye mer kos om kvelden er det også.
nasse nøffen Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 sånn gjorde jeg det: brukte vaskekrem sånn til de daglige stellene. da ble det sånn tørr vask uten vann..( kjøp sånn vaskekrem man bruker på sykehjem)hvis hun skulle vaskes med skikkelig godt varmt vann, hadde jeg ett håndkle jeg la på badegulvet.. når det gjaldt bading var d få ganger jeg brukte stellekommoden. jeg kjøpte en sånn stol hun kunne ha i dusjen,,, som hun satt stødig i.. ( kan brukes fra helt bitteliten. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå