Gå til innhold

Noen som kan si noe om dette er tegn på fødsel, eller er det bare jeg som har "ønsketenkninger"?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mye liv på slutten av svangerskapet tegn på at fødselen nærmer seg?

Hodet til barnet har vært festet lenge nå, og trodde at det skulle bli mindre liv på slutten av svangerskapet..Har hvertfall hørt flere si det. Trodde også det skulle bli "vanskeligere" for barnet å røre seg.

Men de to siste dagene...Utrolig hvor mye liv, har ikke fått sove ordentlig om siste nettene fordi det er EKSTREMT. Trodde nesten h*n skulle bryte seg ut av magen inatt :-p

Har også hatt mye utflod, mer enn vanlig..Og lurer på om kanskje slimproppen har gått.

Hadde myyye luft imagen igår også, men ikke sånn "vanlig" luft..Hvis dere skjønner? Litt vanskelig å forklare.. Var liksom som om at det var bobler i hele mageregionen, og ikke sånn vanlig luft i i tarmen liksom..

Har UL-termin om litt over en uke. Men er dette tegn på at jeg kan føde FØR det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten har også hatt kynnere nesten sammenhengende siden igår. Bare jeg gjør den minste ting, så blir magen steinhard. Er hard nesten hele tiden nå. Gjør litt vondt...

Skrevet

Har du gått tiden ut, så nærmer fødselen seg, ja.

Lykke til!

Skrevet

Har ikke gått ut tiden, har ennå ca 14 dager igjen ...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...