lille my``venter og venter`` Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 jeg har litt slimaktig blod på papiret når jeg tørker meg.kan dette være festeblødning?noen som vet hvor lang tid etter befruktning egget fester seg?
Ane Elise Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Spørs hvor i perioden du er i. Egget fester seg som regel (i normale omstendighet) 5-7 dager etter EL, men det variere fra person til person når det skjer. Det du beskrev kan jo også tyde på EL blødning. Det får jeg hver måned. Kjekt, for da vet man når omtrent man har EL løsning:) Lykke til!
lille my``venter og venter`` Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 jeg hadde siste mens den 16 januar,så skal da normaltsett ha mens den 12 feb.har man eggløsning så sent?
sister wanted Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 passer vel perfekt det, mens 14. dager etter eggløsning.....
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som sånn jeg pleier å få rett før jeg begynner å spotte før mens. Gjerne ei lita uke i forveien.. Har du noen symptomer ellers da? Krysse fingre for deg jeg da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå