maskråka Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Er de vide i skaftet? Hvem passer best til smal fot? Er de tunge å gå i? Synes de Ilse støvlene ser litt tunge ut..?
It's all about me Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Har ikke noe erfaring med Hunter, men jeg har selv suuuupertynne legger og Ilse Jacobsen støvler. De er altfor vide, men har et par leggings oppi. Det isolerer mer også, og gjør det varme og gode.
nr 2 på gang i mai Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har hunter støvler, de er ihvertfall ikke smale i leggen, men man kan kjøpe fleecesokker til å ha oppi, det er stilig:) Tror nok hunter er litt lettere
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Om det ikke er livsnødvendig for deg å ha enten Hunter eller Ilse, så synes jeg Vierzon fra Le Chameau er ganske smale. Mye smalere enn Hunter og Ilsestøvlene mine:)
Monajenten Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Ilse Jacobsenstøvlene er ikke så veldig tunge, men jeg tror Hunter er litt smalere i leggen. Så er det veldig fint (og godt) med de fleecesokkene oppi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå