Mor Løvehjerte Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Helt vanvittig! Faen ,rart hva man venner seg til, bare man gidder! Hva skal vi klage på nå? Grand Prix?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 siden nylige erfaringer viser at pikk i grete ikke alltid er like enklet å få til så syns jeg det var treffende...hehe
Gjest sug lut Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har røde roser i kjakane etter tre timer aketur i sola, m kakao og verdens beste unge, og så har jeg ligget på sofa og lest tegneserier, fått ferdig middag og nå har freden senket seg - så jeg trenger ikke egentlig klage i dag, jeg.
Mor Løvehjerte Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Er det hun i klassen (evt. hun i kassen)??
blomstre Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 neiii.... da rekker jeg jo ikke lenger å ta meg et glass rødvin mens jeg venter på at innlegget skal postes....
Mor Løvehjerte Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Blomstre, du har vel stort sett vært full siste uka du da? ;-)
Patetica fåkksi Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Heter det ikke "som kuk i Kari" ?
Gjest sug lut Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Hvis du spør lammekjøttet er det sikkert like vanskelig, det. Men kuk i Kari har jo et alliterativt fortrinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå