Gå til innhold

Nå passer jeg inn i dette forumet

Englemamma, prøver igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også du må være hjertelig velkommen hvis du ønsker å lese og skrive her. Men det er riktig at det er et eget diskusjonsforum for dere som ikke er gravide ennå - "Over 35 år og prøver", lenger nede på lista. Du finner sikkert mye relevant der også!

Lykke til med prøvingen, håper å se at du snart "hører til" her inne!

Jeg sier nå velkommen inn hit, selv om du ikke er gravid ennå :-)

Ikke bestandig så lett å finne ut av hvilket forum som passer best, men til syvende og sist er det vel det forumet hvor du føler at du får best respons og best "kjemi" med de damene du møter hvor man blir værende. Selv synes jeg at har det alltid vært hyggelig å være :-)

Lykke til med prøvingen, og håper det ikke går for lang tid før du "passer helt inn"!

Annonse

Hei, på deg "prøver-75"!

Du er gammel nok til å komme inn hit, men dette er forumet for de som er over 35 år og alt er blitt gravide. Det er et forum som heter "over 35 år og prøver".

Men kanskje du kommer inn hit i neste periode, jeg krysser fingrene for det. Selv ble jeg gravid på første pp og hoppet så og si direkte inn hit. Er nå i uke 31. Men om det er noe du lurer på, kan du jo bare stille spørsmål her inne også.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...