Gå til innhold

kan noen redde meg?

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt totalt ødelagt i fyllesykfaenskapen.

tror aldri jeg har vært så fyllesyk før. også drakk jeg alt for mye uten og variere så jeg fikk koffeinsjokk når jeg kom hjem og det er langt fra digg.

og nå er jeg bare ødelagt!

det første sønnen min sa til meg når han kom hjem var "mamma har du ikke dusjet i dag?"

jeg: "jo da, men det hjalp liksom ikke så mye"

flaks han er tvunget til å elske meg.

når går dette over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, ingen redning herifra. Du må lide for moroa ;)

Slapp av, etter en god natts søvn skal du se du er et nytt menneske.

Skrevet

nesten så jeg vurderer å ringe peppes.. hehe

men det er bra at morgendagen høyst sansynlig blir bedre...hehe :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vil alltid komme løpende for å redde deg, særlig hvis du har røde briller for da er du jordbærsøt.

Sønnen din er antakelig den legemliggjorte fyllleangstdemon, hehe.

Det går over utpå kvelden, kanskje, når det tas over av ekstremforbruk av pottis (anbefaler magnum gulfkrigen m rømmeboks) og cola. Jeg skulle kommet og sunget for deg om jeg trodde du tålte det.

Skrevet

Egg, bacon & tomatbønner

Melk

Brus

En diger plate Stratos

Potetgull

Is

Favoritt-DVD'n

Alt dette + en svær hodepute, dyne og Ibux er akkurat sendt med søndagspostbudet (som har lovet å stille som barnevakt resten av kvelden).

Skrevet

Dæven, svaret mitt ble posta på 4 nanosekunder! :D YO!!

Skrevet

her snakker vi ikke noe pottis og egg og baccon. her er det mer "etter 3 timer i relativt våken tilstand så har jeg klart og inta ett glass cola"

jeg presterte og spørre en i klassen "hva studerer du?" før jeg inså at hun gikk i klassen min..

men ut over det så tror jeg ikke at jeg gjorde noen store feil, ut over og mene alt for mye :D

Skrevet

Da kan du sende postmannen tilbake! Var faktisk ganske dyrt å få postbud med barnefaglig kompetanse til å stille på en søndag (men det er vel du for sjuk til å orke å forholde deg til?!).

Hvorfor i all verden driver du og spør kassadamer hva de studerer for noe? Er det small talk du trener på? Tenk hvis hun ikke var student med bijobb, men fast ansatt kassadame?

Gjest sug lut
Skrevet

Og den godeste Mor Løvehjerte har blitt så gammel at hun må ha lesebriller!

Skrevet

jeg tror mor løvehjertet også er litt fyllesyk i dag, hun er bare i fornektelse

Skrevet

Hohoho! Ja, jeg innrømmer at jeg absolutt skulle hatt lesebriller! Sorry, lammekjøttguri! :-D

Jeg drakk bare en halvflaske med god dessertvin i går, så jeg er langt fra fyllesjuk (dessverre!).

Skrevet

hehe.. du er søt oslomor :)

Skrevet

hey! jeg er på ingen måte noen lammekjøttguri! det benkter jeg på det sterkeste!

dessverre? om du vil være fyllesyk så har jeg en god dose og dele!

Skrevet

Øhm... jeg ombestemte meg! Var bare litt tøff i trynet et øyeblikk. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...