bondeknøl Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Kan dere overføre penger til andre kontoer på søndager? Faren min har denne banken og han sier det går, spiller ingen rolle hvilken dag det er.. Men ei jeg skal selge vogn til sier at det ikke går, hun har satt på trekk til i morra og skal sende kvittering på mail.. men hun kan jo når som helst avbryte det trekket før i morra. om dere skjønner? vogna kommer med buss til hun om 1 1/2.. skulle egentlig gi penger til bussjåføren, men minibankkortet hennes fungerte ikke.. mye mistenkelig rart! brent meg på slik før :/
Sara Rompompei Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Det er riktig som hun sier. Man kan overføre når som helst på døgnet, men selve trekket utføres ikke før kl 12 (tror jeg) neste virkedag om overførselen har skjett etter dette tidspunktet. Det betyr som du sier at hun kan stoppe denne overførselen om hun ønsker det.
Marbella Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Det går ikke!!!! Samboern har DNB og der kan han overføre og betale regninger og pengene går fra hans konto med en gang. Hvis jeg overfører eller skal betale noe idag vil det ikke gå ut fra konto før i morgen tidlig. Overfører jeg i morgen før tolv vil mottaker ha pengene på konto på slutten av dagen og ja jeg kan stoppe betalinger som jeg har lagt inn. Tror ikke hun kan få skrevet ut en kvittering før pengene er fysiks ute av kontoen hennes og det er de ikke før i morgen tidlig hvis hun bet idag. Skulle handle endel for en vennine på Ikea, hun overførte penger klokken 8 og pengene va på kontoen min klokken 2 det var fra postbank til postbank
bondeknøl Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg vet da vel at jeg ikke vil få pengene før i morra, når vi ikke har samme bank.. men det er forskjell på å betale meg penger og på å sette trekk til i morra! For ho kan betale meg det, akkurat som en vanlig regning.... men om hun bare setter på trekk til i morra, så vil hun kunne avbryte det! men jeg mener at det ikke er nødvendig.... har avlyst hele greia jeg så, sender ingen vogn uten om å være sikker på å få penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå