Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hadde dere da delt beløpet med samboeren/ektefellen om han var en slik som somlet vekk pengene på dritt og lort?? Jeg vant en ganske høy sum for noen måneder siden på extra, var ikke snakk om millioner, men jeg har holdt det skjult for samboeren min, har kjøpt en ny bil da, men den sa jeg at jeg fikk penger av mine foreldre til og kjøpe og det tror han også på! De andre pengene er satt inn på høyrentekonto og de skal han heller ikke vite om inntil videre. Grunnen er at han bruker penger på ting vi ikke har råd til eller at han tenker om han har bruk for! For noen måneder siden tok han helt av og kjøpte nintendo wii og xbox 360 til begge ungene med ex antall spill og tilleggsutstyr og det kom på over 10.000 kroner. For det første så trenger ikke hver av ungene våre hver sin spillmaskin i tillegg til en haug med spill med engang de fikk disse og for det andre så dreit mannen min i at det også kom regninger i januar.
Gjest ->>- Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde ikke fortsatt å være i et forhold til noen jeg ikke kunne fortelle slikt til, rett og slett. Det høres ut som å ha et forhold til en fjortis, ikke et voksent menneske. Grattis med gevinst.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Ja, hadde nok sagt noe, men sørget for at han ikke hadde fått råderett over de.. Han kunne kanskje fått en liten sum til sløsning, evt et økonomikurs.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde såklart sagt det til mannen min. Da hadde vi nok sløst litt, betalt unna lån og forhåpentligvis bygd oss nytt hus. Jeg hadde satt inn masse penger på kontoene til barna våre. Og noe hadde gått med til ferie. Men må si jeg skjønner deg da, iom at samboeren din sløser, men hadde kanskje heller valgt å pynte litt på premiesummen og latt han få vite om noe av det da. Hadde f.eks ikke sagt at bilen var en gave fra foreldre...
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ville ikke ha fortalt om pengene til noen jeg var redd skulle tulle de bort, men jeg ville nok heller ikke vært gift eller samboer med en jeg ikke stolte på..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 En slik mann kunne jeg ikke vært sammen med. Så enkelt og greit er det!! Det er en veldig viktig del av samholdet at vi er enige om økonomi, hvis ikke hadde det bare blitt krangling hele tiden!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Siden jeg er gift sa hedde jeg selvfølgelig fortalt han dette siden man da har full innsynsrett i hverandres økonomi og alt som erverves av slike ting i ekteskapet er felles. Men hadde dette bare vært en samboer og han i tilegg ikke hadde økonomisk sans hadde jeg ikke fortalt det(men jeg ville ikke vært sammen med en slik fyr). Gratulerer med pengene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå