Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg føler bekkenmuskelaturen har blitt veldig mye slappere iløpet av svangerskapet, er nå i uke 36, og har merket at jeg iblant kan lekke et par dråper urin iløpet av natta. Det skjer aldri på dagtid, og jeg har ingen problemer med å knipe igjen. Men har i det siste begynt å frykte at jeg kommer til å tisse på meg mens jeg sover! Eller under fødselen! Kommer til å dø av skam hvis dette skjer, vet virkelig ikke hvordan jeg skal forholde meg til det hvis det skjer. Er dette noe som er vanlig? Isåfall kan jeg jo iallfall trøste meg med at jeg ikke er den eneste som har problemet! Huff..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 tissa på meg under fødselen da satte de inn kateter for å ikke skade blæra. var litt flaut men jeg var neddopa og glemte det etter 2sec. tissa på meg etter fødselen og. da var det fint med de bleie bindene fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Har ikke tisset på meg under graviditeten eller føselen, men etter fødselen har jeg tisset litt påp meg x antall ganger. begynner å bli bedre nå, men hvis jeg nyser, ler mye eller faller på isen o.l., kommer det alltid noen dråper.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Har tre barn og har tisset på meg haugevis av ganger i svangerskapene. Har barn som tidlig legger seg langt ned og presser, så kniping er omtrent umulig noen ganger. Skikkelig plagsomt, men som regel er det bare hjemme det har skjedd, og en gang på McDonalds, ha ha ha. Aldri om natta, takk og lov, der går det alltid fint. Er bare under svangerskapene det er slikt, etterpå er alt bra igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Ikke under svangerskap/fødsel, men jeg har det like som anonym 16.47 (tror jeg?). Tisser på meg nå, etter 3 fødsler, hvis jeg nyser, hoster, ler for mye eller detter på isen. Datt senest for en uke siden på isen på Ullevål sykehuset, var så flaut da jeg skulle til undersøkelse for bekkenproblemer. Var så lettet da legen ikke måtte undersøke meg altfor nøye. Utrolig flaut! Og jeg kniper og kniper, gjør mye trening for å styke muskaltureni/rundt bekkenet, til ingen nytte (i alle fall for dette problemet!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå