Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Du får høre at personen er gift. Men ikke hvor lenge de har vært gift eller sammen. I forholdet finnes 3 barn, 2 tette og 1 som er en hel del år yngre? Går du utfra at dette er en "mine-dine-våre-barn"-familie, eller tenker du at det siste barnet er en "attpåklatt"? Ikke for at det betyr noe, men artig å høre:) Kan nå si hvilken av de kategoriene mine familie tilhører etterpå, om det kommer noen svar. Og som sagt, svar har ingen betydning i den forstand at jeg tar meg nær av noe som helst, eller hva det skal være. Just 4 fun:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 I våre dager er det sannelig ikke godt å vite. Jeg ville nok ha latt helhetsinntrykket av familien avgjøre dette, eller rett og slett spurt om hvor lenge de hadde vært gift/samboere. Men selv ikke om de hadde vært gift i to år, hadde det kunnet avgjøre spørsmålet da mange jo er samboere i årevis før de gifter seg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Hehe, nei det er ikke godt å vite. Men ikke sikkert du hadde fått noe særlig inntrykk av familien om du f.eks bare hadde møtt meg:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Da tenker jeg at førstemann er fra et tidligere forhold, mens de to andre er felles... I de fleste tilfeller stemmer dette har jeg følelsen av, men selvfølgelig ikke noe galt med det :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Annie 16:12 her.. Leste feil.. Min teori: Alle er felles, men den siste var en liten overraskelse. Må se det an på utseendet på barna da selvfølgelig om den ene skiller seg ut, men det er første tanke :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Det første som slo meg var at det var en attpåklatt
Gjest Edemuli Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Får ofte spørsmål om barna har samme far, er 13 år mellom den eldste og de yngste. Synes det er frekt å spørre om slik. Vi fikk første da vi var veldig unge, ville vente med flere barn til vi hadde "sett verden". Mye enklere å reise med bare et barn, hadde hjemmeundervisning på lengre turer og det fungerte bra med et barn. Men med tvillinger er det ikke aktuelt, da blir det bare korte ferier.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Hehe:) vi fikk de to første som ganske unge. Jeg var rundt 20 år. Sistemann var en ønsket og planlagt attpåklatt:) Vi giftet oss mellom de to første og den minste. HI
Bellinda Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Hos oss tror faktisk mange at de alle er våre, men det er jo "bare" fem år mellom nr to og nr tre da. Hadde de to eldste, som er halvt arabiske, vært mørkere, hadde sikkert folk trodd det var mine og vårt barn hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Har faktisk aldri fått spørsmål om det vi da... så var bare en tanke og en undring over hva folk faktisk tenker om oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå