Gå til innhold

testedate?

20.10.2010 *FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som bare håper denne uken går fortere enn fortest, og som skal teste seg på selveste valentines day og morsdag??? :) Håper vi kan følge hverandre å alle sitter med positiv test i løpet av søndagen 14.feb :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg henger meg på her, men jeg må nok vente noen dager til etter den 14. Men kjenner jeg meg selv rett så vil jeg nok måtte prøve til neste helg:) Har nettopp bestilt 10 tester på billigtester.no. Har gjort dette to ganger før, men er akkurat like spennende med en forhåpentlig tredje mann (eller jente siden vi har to gutter fra før!)

Skrevet

ja, hadde vært litt kjekt om vi f.eks plana på lørdagen at vi testet søndagsmorgen, for så å se hva resultatet vil bli sammen :) Jeg har IKM på lørdag 13, men om tr ikke dukker opp lørdagen så skal jeg prøøve å holde meg til søndag (blir vanskelig ;P)

Skrevet

Jeg vil gjerne henge meg på her :) Jeg blir og teste på tirsdagen, siden jeg hadde ikm mellom 2-4!

Jeg gleder meg til og følge dere opp, og gleder meg til og se resultatet til neste helg ;)

Skrevet

Okei, da har vi en avtale ang neste helg.. Men jeg aner egentlig ikke om jeg kan være gravid jeg da! Har som sagt akkurat sluttet på pillen, og har ikke registrert noen el, men har heller ikke fått mensen da. Kjenner at jeg har mensverk, men det har jeg hatt første månedene i mine andre svangerskap, så det kan jo være enten eller!

Skrevet

oooh! Henger meg på dere om jeg klarer å vente så lenge! Har også IKM 13. eller 14. litt usikker... :)

Skrevet

Stilig, da er vi noen stykker nå.. Jeg har så mye symptomer som kan være både mens og tidlig graviditet, at jeg ikke kan skjønne hvordan jeg skal kunna vente å teste før helgen:) Hvis jeg ikke får mensen da alltså..

Skrevet

så bra jenter, at vi blir en liten gjeng som følger hverandre :)

Idag har jeg vært så utrooolig kvalm, håper det ligger noe bak :P det har kommet i bølger, også er puppene mine ømme, men det kan jo være fordi ikm er på lørdag. (håper tr holder seg unna denne gangen!!!) tror kanskje jeg sprekker å tar en test på torsdag eller fredag jeg altså, eer så spent!! :D hva med dere? dere er vel like spent som meg kan jeg tenke meg :D

Skrevet

Oh yeah!! spent er bare fornavnet....blør litt også jeg denne gangen, litt mer enn hva jeg har gjort tidligere når jeg også har vært gravid så er spent på om kroppen min tuller med meg!

Har en haug tester liggende fra billigtester.dk, trooooor nok jeg kommer til å svi av en på onsdag...hmmm...meg i et nøtteskall...:P

Skrevet

Jeg har skrevet paa et annet inlegg ogsaa, men slenger meg paa her ogsaa. Jeg har IKM ca fredag og testet sef i gaar paa 10 dpo og var negativ, saa et inlegg her med noen andre som testet i gaar og fikk en tynn strek ( 10 dpo ) da ble jeg deppa da jeg var " sikker " paa at noe hadde skjedd denne gangen. Har hatt litt " mens" murringer og litt kvalm, men kan sef bare vaere inbilning. Haaper jeg bare testet litt tidlig. Skal forsoeke aa vente med ny test til loerdag, men det blir nok fredag ! Noen andre som har solskinns historier om at dere testet tidlig of fikk negativ test ogsaa testet positivt senere ?

Skrevet

Henger meg på jeg og:)

har testet negativ 2 ganger nå..men så tror jeg at eggløsningen min kom mye senere enn antatt!..så jeg aner ikke når ikm er lengre..men i følge sist mens skal det være den 14..så kanskje jeg må teste da jeg og;)

Skrevet

Er det forresten noen som vet hvor lang tid det tar før disse billigtestene kommer i posten? Fikk mail på søndag at de var sendt, så da har jeg dem kanskje idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...