✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hehe.. litt teit innlegg.. Selve sex-akten varer jo ikke lengre enn 3 min. What to do??
Gjest ->>- Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Mens han sikkert blir kjempestolt over å bli utlevert på internett. Han kan ta en prat med fastlegen.
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Kanskje du også kan roe ned litt på tempoet?:-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Har ingenting med å roe ned tempoet... Noen får det altfor fort. Ta en prat med fastlegen. Du kan også søke opp litt på internett. Finnes ting man kan gjøre. I tillegg må du også forstå problemet hans. Har dere snakket om det f.eks?
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Jepp, snakker ofte om d. Men han blir kjempe sur og sier han ikke kan noe for det.. Og han blir jo selfølgelig skuffet når jeg og blir det..
fox`y Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Ta flere runder etter værandre ) min går fort han å 1 gang men vi tar altid en runde nr 2 eller 3 oxo:) Når vi først har sex:O)
Gjest Morn du Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 La vær å bli synlig skuffet, det er nok vanskelig for han og det hjelper ikke å bli skuffa, han klarer det ikke noe bedre av den grunn. Han vet jo hvilke forventninger du har til han og han klarer ikke å oppfylle de- klart det ikke er noe morsomt. Det finnes mange andre måter du kan bli tilfredsstillt på. Å oppsøke lege kan være en løsning, men det er nok ikke særlig kult for han å forklare dette problemet for legen. Ikke legg press på mannen, det vil ikke hjelpe. Slapp helt av og ikke klag, det tror jeg hjelper mer enn skuffelsen du viser.
Ugl@ Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Jeg tror ikke det er uvanlig, det er ting dere kan forsøke før dere begynner å dra inn lege osv, for 3minutter er faktisk gjennomsnittlig for selve samleie mener jeg å ha lest et sted. Sjekk ut "tantrisk sex", skal finnes noe på nett, men også bøker om det. Kan anbefales. :-)
Ugl@ Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsamliv/article1622497.ece link med noen gode tips...
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Er det det Ulg@? 3 min er lite synes jeg, men jeg tror du har rett, mener å ha lest det jeg også. Hvem jente klarer å få orgasme på den tiden? Mannen til ei jeg kjenner hadde samme problem og lærte seg teknikker for å holde lenger, det var vistnok ikke veldig vanskelig (en handler om å øve på å holde tilbake når han onanerer). Nå har de aldri det problemet:) men han må jo sevsagt være mottakelig for det selv..
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Få han til å komme før dere begynner samleiet. Han kan f.eks onanere, eller du kan gi han en hand/blowjob. Åsså kan han gi deg en orgasme med tunga eller fingrene i retur. Dere vil helt sikkert være mer avslappa da begge to, (og begge gir og tar) å så er det bare å sette igang med samleiet.... Et annet alternativ er å bruke kondomer, også fler enn 1, for å redusere følsomheten. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå