GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Skal kjøpe ett speilrefleks kamera, men lurer på hvilket vi skal kjøpe. Hvilket har du? Hva er positivt med det, og hva er negativt? Vil ha ett som vi kan ta 1 års bilde av lillegutt med, så slipper vi kansje å gå til fotograf. Så trenger ett kamera som tar klare og pene bilder
bondeknøl Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har Canon Eos 450, best i test! Veldig fornøyd med det kameraet. Får fine og klare bilder, og det ligger på rundt 5000 kr
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 vi har olympus (husker ikke hva mer det heter) er veldig fornøyd med det, bildene blir kjempe klare selv om de blir forstørret mye. vi betalte 5500 i pakkepris, da var det kamera,veske og batteri
Monajenten Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Canon og Nikon er veldig bra kameraer begge deler, men det er en smakssak hva man liker best! Jeg er Nikonmenneske og har Nikon D5000, strålende fornøyd! Det tar fantastisk bra bilder og er ikke så avansert å skjønne. Du kan også snu på skjermen slik at du kan holde kameraet i alle mulige vinkler, hehe:-) Nikon D5000 og Canon EOS 450D skal være relativt like i følge butikkmannen:-)
Gjest ->>- Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Både Sony, Nikon, Olympic og Canon har ålreite speilreflekspakker til en noenlunde rimelig penge. Hovedforskjellen ligger vel egentlig i utformingen, så jeg ville gått i butikken og prøvd de ulike - det varierer veldig hvor godt et kamera ligger i hånden.
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Canon EOS 450D har jeg, og er ganske fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå