Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Får man feriepenger på sommeren når en får utbetalt yrkesrett attføring? Tenker på de som er i fast arbeid jobber seg jo opp til et visst beløp, men det blir jo litt vanskelig når en får sånne faste utbetalinger uten mulighet for overtid eller denslags. Blir det halv skatt kanskje?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Feriepenger får man ikke, men du får utbetalt for 52 uker pr år så det går for det samme. Tror det er skattefritt i juni, husker ikke helt sikkert!
Sara Rompompei Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Man får ikke feriepenger på sommeren, men man får 2 utbetalinger uten skatt. (når man er under attføring så får man utbetaling hver 14 dag) Den skattefrie måneden er i juni.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Det verste er egentlig det første året etter at man kommer i jobb igjen, da får man jo ikke feriepenger, var ganske trangt den gangen jeg var ferdig attført og ute i jobb... Men man får jo så mye utbetalt under attføring at man kan jo bare spare opp til første ferien;)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Er veldig trygt og greit å være under attføring ja Så jeg grugleder meg litt til jeg er ferdig med lærlingtiden på arbeidsplassen min å skal ut i "ordentlig" jobb hehe. Tusen takk for svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå