*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Her burde det vært støvsugd MINST 3 ganger om dagen når vi er hjemme, men støvsuger ca 3-4 ganger i uka. Men blir så sur når sola titter inn:( Støvsugde i går, men nå når sola skinner på de langt fra rene fine vinduene, så ligger det ett sånt fint støvlag over gulvet:( Og andre steder også selvfølgelig. Sola er IKKE min venn i dag :S
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 3 ganger i uka vartfall, det må til... blir fort smuler å alt muli annet på gulvet så.
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Støvsuger nok 4-5 ganger i uka...og det er bare noe av det mest pytone husarbeidet synes jeg..
It's all about me Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hele huset med hovedstøvsugeren gjør vi en gang i uka. Men har en Electrolux Ergorapido i hvert etesje som vi går over der det trengs utenom.
tante grusom master of law Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Ca to ganger i uken. Bor i 3 etg. så det blir ikke dratt med så mye dritt utenfra. Det blir endel smuler på kjøkkenet, men der koster jeg ca en gang om dagen. Orker ikke dra frem støvsugeren hver gang.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Electrolux- støvsugeren er mitt store tips til alle småbarnsforeldre. Her står den i et hjørne på kjøkkenet (den er jo stilig, så den kan stå fremme) og jeg støvsuger så og si etter hvert måltid. Drar samtidig over der det trengs i resten av kjøkkenet/stuen. Da støvsuger jeg "ordentlig" bare en gang i uken. http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/stovsuger/handstovsuger/ZB2821/electrolux-stovsuger
It's all about me Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Ja det er en slik vi har to av, men så fort kjelleren er ferdig blir det en tredje i hus også. De er geniale og suger bra til å være av det slaget.
Ranveig R Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Ikkje ofte nok, ser eg når sola tittar fram. Dvs EG støvsugar nesten aldri, mannen gjer det som regel 2 gonar i veka. Ellers kostar eg kjøkkengolvet ca 4 gongar pr dag, og resten av golva 1 gong. Skulle gjerne hatt ein slik støvsugar som du her over linka til, synest det er utruleg mykje styr å dra fram 5 meter sentralstøvsugarslange i hytt og pine. Men trur kanskje eg skal flytte tørrmoppen ned på kjøkkenet, det er så mykje kjappare å moppe enn å koste.
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Stort sett hver dag, vasker gulvene 1 gang i uka, til helga:)
Romeren Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 1 gang i uka, maks. Men vi er bare 2 voksne og et bittelite barn som ikke gjør mye av seg. Å koste litt i hjørnene kan jeg gjøre hver dag, omtrent.
Ugl@ Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Ved behov, nesten daglig eller i hverfall annenhver dag.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Kjøkkenet nesten hver dag Stua og resten av huset 2 ganger i mnd. Den uken jeg ikke støvsuger huset har jeg vaskehjelp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå