Gå til innhold

Er det virkelig så ille at jentene våre kler seg ut som prinsesser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=8291948488

Første boka om den tøffe prinsessa er nå kommet i lavprisutgave! Denne svenske bestselgeren har vært meget etterspurt og det er ikke rart: prinsessa går ikke av veien for noe og ordner opp med høye hæler og tiara på hodet. I tillegg til å døpe båter og spise frokost på sengen, så hender det de må fekte med sverd og skremme vekk både røvere og drager. For sånn gjør prinsesser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år er det første gangen min femåring skal gå som prinsesse. Før har hun vært for liten til at hun har hatt noen mening om det, eller jeg har funnet noe annet hun hadde lyst til å være ( i fjor var hun sjørøver)

Jeg må innrømme at jeg synes det ser ganske kjedelig ut når alle jentene er prinsesser - og alle kjolene er helt like fra Disney. Jeg håper jeg klarer å finne en vri på det, kanskje kjøpe en vanlig kjole som hun kan bruke senere, eller en drakt som tilfredsstiller rosa-behovet men som ikke er prinsessedrakt.

Selvsagt skal jentene få lov til å være prinsesser, men det går an å prøve å finne på noe annet som alle er fornøyde med.

Skrevet

ha ha, den må jeg kjøpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...