Gå til innhold

Jippi jeg er GRAVID!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan nesten ikke tro det på 2 pp satt den! :) hehe hadde ikm i går..og ingen mens kom, kjente mens murringer dagen føre og tenkte at nå er det mens på gang ja! men neida..ingen mens dukket opp:) :)

tok en test idag og den var sterkt positiv:) hurra!

fikk ingen positive el tester denne pp, så trodde jeg ikke hadde el denne mnd her..men de var nok ikke til å stole på;) får bare håpe at alt går som det skal nå da:) må ta en test om noen dager for å sjekke igjen:)

masse lykke til alle dere andre som prøver, håper spiren sitter hos dere snart også:)

sender masse babystøv til dere <3 <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, gratulerer så masse!!!:)))

en smule misunnelig!;))

jeg skal teste i neste uke... *krysser fingrene!* :-)

Skrevet

Tusen takk:) jeg skal krysse fingrene for deg;)

håpe du også har fått en liten spire:)

si fra hvordan det går da...blir her inne litt til jeg, sånn at jeg er helt sikker hehe:)

Skrevet

Tusen takk:) jeg skal krysse fingrene for deg;)

håpe du også har fått en liten spire:)

si fra hvordan det går da...blir her inne litt til jeg, sånn at jeg er helt sikker hehe:)

Skrevet

ja d skal jeg gjør=)

tror nok du kan vær ganske sikker allerede;) Men er jo koseli att du vil vær her litt til=)

Skrevet

Gratulerer såå masse!:D

Mistet selv nå i helga, så er derfor tilbake her inne igjen...

Er nok en stund til jeg kan begynne å prøve igjen, men tar gjerne i mot masse babystøv! : ) så får jeg håpe spiren sitter neste gang :)

Skrevet

takk:) uff så trist da:( sender deg MASSE babystøv <3

kan jeg spørre hvor langt du var på vei?

neste gang sitter den vettu, det er jeg sikker på:)

lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mykje!! Har ikkej fått posotiv el denne mnd enda heller!! så kanskje det er håp for meg og.. sjølv om det ikkje har vorte so veldig mykje sengekos :o( ein mann so jobba litt for mykje!!

Skrevet

Gratulerer så masse :) Lykke til i svangerskapet :)

Skrevet

Er også misunnelig, er kommet til et punkt der jeg blir ørlite granne lei meg av sånne "jippi-innlegg", virker som det bare er jeg som ikke blir gravid med en gang.

Men er glad på vegne av HI, altså..

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for deg også verpesyk<3 kke noe gøy når det tar så lang tid før spira sitter..det skjønner jeg:( men den sitter snart hos deg også! bare vent, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:)

har ei venninne som også har prøvd en stund nå..mistet i ma i aug.. gruer meg til å fortelle det til henne:( vi gikk gravide sist.. og hadde håpet å gjøre det denne gangen også...

sender massse tryllesøv **********

Skrevet

Gratulerer masse!! Jeg er og gravid :) tok en cb-dig i går :) Så glad så glad :D

Når har du termin da ca? jeg får vel mellom 15 og 18 oktober! Alt i fra hvor lang syklus jeg har! :)

Skrevet

Tusen takk:D og gratulere så mye til deg også Superteam GRAVID :)

er så morro det her, spennende altså:) jeg har termin den 20 oktober i følge kalkuleringen her inne:) oi da har vi ganske nærme hverandre da jo:)

Skrevet

Takk takk :) Er første gang for meg dette her! Så dette nurket er veldig ønsket :)

Blir spennende når vi har vært hos legen osv da! :)

Skal til legen tirsdag 16! :)

Ja vi er ganske nærme! Bare et par dager kanskje! :)

Lykke til!! Håper spiren vår sitter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...