Gå til innhold

Folk spør: "hva gjør dere for å bli gravid?" Svaret er: Å PULE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Instruksjon:

Mannen må ha ståpekk. Dama kan med fordel være litt våt. Mannen skal så stikke pekken inn i hølet og jokke gjentatte ganger. Etter en stund (forhåpentligvis mer enn 5 min hvis mannen er nogenlunde tess) får han orgasme og kanskje dama også. That`s it folks!!

Spermiene gjør resten av jobben. Hvis du ikke er gravid innen 1 år, tar du kontakt med legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps: dette skal gjøres gjentatte ganger til eggløsningen er over.

Skrevet

Hva faen mener du med det??

Vet du at det er utrolig mange her inne som puler til den store gullmedaljen uten at det blir noe baby for det?

Mange av de som spør om hva folk gjør for å bli gravide har som regel prøvd din metode i noen mnd, eller år. Da kan det være greit å få litt ekstra tips.

Skrevet

Og derav: hvis du ikke er gravid innen 1 år, så kontakt legen :)

Skrevet

Må være et av de mest uvitende innleggene jeg har lest...

Skrevet

Det er jo helt feil, det er 1 av 7 par som trenger hjelp for å bli gravid. Men du lærer så lenge du lever, hi :)

Skrevet

Svaret var jo å gå til legen! Ikke spesielt uvitende det.

Skrevet

Må være et av de mest uvitende innleggene jeg har lest..

--------

Nei, heller faktisk et av de mere glupe.

Manglet bare avsnittet;

Er du ikke gravid innen et år, så oppsøk lege og be om utredning, eller gå videre med tanken fosterhjem eller adopsjon.

Er ikke bestandig nødvendig å gjøre alt så komplisert her i livet ;)

Skrevet

Joa, men når man har prøvd i en 8-9 måneder begynner man å bli temmelig frustrert.

Og når det er gått et år går man til legen, legen sender deg til GU hvor det er over 1 måneds vente tid, og de finner ikke noe galt. Mannen sendes på sæd test, alt fint.

De finner ikke noe galt, og så lenge de ikke gjør det, vil heller ikke gynekologen gi deg noe hjelp. Håpet på prego, men den gang ei.

Får bare beskjed om lykke til videre og hade.

Og få litt kjerringhjelp til å bli gravid hadde hvert greit.

Pule og lege om det tar over 1 år fungerer ikke alltid!

Skrevet

12:23: Hvor gammel er du og hvor lenge har dere prøvd? Hvis du har EL, så er nok ikke pergo det dere trenger. Har du tatt blodprøver for å finne ut om du har det? Temping er også en fin måte å finne ut av det på da.

En sædprøve kan også variere fra tid til annen, så mannen din burde levert en prøve til.

Jeg ville tatt kontakt med gyn igjen og bedt om videre utredning (lap osv).

Hvis de ikke finner noe og du fremdeles ikke blir gravid, må dere søke om prøverørsbehandling. Jeg ville startet å diskutert dette meg gyn alle rede nå, for det er en lang prosess og hvis dere skal søke om det, trenger du f.eks ikke å ta lap, for da spiller det ingen rolle om egglederne dine er åpne.

Ikke gi deg, men vær på og ta ansvar for deg selv, det er bare å stå på krava! :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...