Indigo 08-10-13 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Er sånn ca. 9+5, og trodde det var for tidlig. Men fant en sterk og hurtig hjertelyd som gikk mye raskere enn min egen puls, som jeg hørte i bakgrunnen. Så ingen tvil, jeg hørte hjertet til lille baby. Litt ut til venstre sånn rett under trusekanten. Så herlig og bra motivasjon!! Har hatt elendig immunforsvar de siste 5 ukene, som har toppet seg med influensa og omgangssyke siste uka. Tror dessverre dette svangerskapet har gjort immunforsvaret mitt totalt fraværende, og hver dag har vært en kamp. Føler meg heldigvis bedre idag, og satser på at feberen er ut av kroppen. Nå skal jeg se framover! Dessuten godt å vite at baby har det bra;) Nå slipper jeg de bekymringene. Vel brukte 250 kr!!
Tulle06ogPrins10 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Så gøy.....!!! Da skal jeg også prøve i kveld, er 10 uker i morgen. Håper jeg er like heldig som deg :-)
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Bare å prøve, men husk at det er tidlig. IKKE få panikk om du ikke finner. Jeg er 11+3 og klarer ikke å finne noe enda. Får bare bekreftet at jeg lever;-) Men jeg skal heldigvis på UL i morgen. Kun derfor jeg turde å prøve. Hadde ikke våget å gjøre det ellers!! Masse lykke til, og husk ikke få panikk. Det er fåtall som klarer å finne hjertelyden så tidlig. Legen vil ikke prøve for deter for tidlig!!
Indigo 08-10-13 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Ja, jeg tenkte også at det var altfor tidlig. Men traff rett på uten å lete noe:) Jeg lå forresten på sofaen, ser for meg det er enklere å finne hjertelyden liggende... Har kanskje også noe å si at det ikke er så lenge siden forrige svangerskap.? Lykke til, håper dere finner "lyden" snart.! Så gøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå