Gå til innhold

3d ul på lysaker. erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på majorstueklinikken sist, og var fornøyd, men på lysaker er det jo 300,- billigere for akkuratt det samme:p så jeg har bestillt meg time der til jeg er i uke 30 :D GLEDER MEG.. men så lurte jeg på om noen har erfaringer fra der???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ultralydklinikken på Lysaker? Var der for noen måneder siden, kjempe fornøyd! Var inne en halvtime og fikk med oss DVD med masse bilder og filmer. Da var vi i uke 28. Bare gled deg fortsatt!

Skrevet

wee <3 såå bra=)) gleder meg sykt masse.. men er jo så lenge til enda hehe:p BAH..

Skrevet

Vi var også der, og kjempefornøyde:) Var der i januar og da var jeg 29 uker på vei:)Fikk dvd med masse fine bilder og mange filmsnutter av lille gutten vår:) Han sonografen var veldig ålreit, synes vi:)Morsom og flink:)Gled deg!!!En fantastisk opplevelse å se barnet sitt på den måten. Kan ikke sammenlignes med vanlig ultralyd:)

Skrevet

Jeg var der i uke 28, helt suverent!! Gled deg.

Skrevet

Vi var der for en uke siden, da var jeg akkurat 29 uker på vei. Vi er kjempe fornøyde og vil absolutt anbefale dette stedet videre! søstera mi er 8 dager lenger på vei enn meg og var der uka før. hun er like fornøyd. Så du kan nok trygt glede deg:-)

Skrevet

Er enig med alle over. En VELDIG bra opplevelse! Veldig hyggelig sonograf og bildene er minner for livet! En helt annen stemning enn på sykehus for ordinær UL. Jeg var der i 28.uke. Anbefaler deg å prøve det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...