Gå til innhold

LEI AV Å VENTE!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig!!

Visste jo at jeg ville bli utålmodig på slutten , men har så lyst at det skal skje noe snart!En uke til termin..

Her er ideer for å få tiden til å gå(foruten husarbeid, men det er kjedelig i lengden, ..)

-en god krim (hjelper godt på å få tankene over på noe annet)

-serier på dvd

-tur med venninner

-kino(har mobil og helsekort i vesken jeg..)

-egenpleie, man kan jo være litt fresh selv om man er høygravid

-lage god mat med mannen, kose og pleie forholdet nå som vi har tid

-bestille/printe bilder til album etc, som man aldri har tid til

-OL begynner neste helg!

Ellers, så venter jeg spent på denne mye omtalte slimproppen, men det er jo ikke sikkert jeg merker det engang....

Er kjempe nysgjerrig på om jeg begynner å bli moden, men jordmoren min sjekker ikke sånt..er fristet til å sjekke det hos privat jordmor...

Får tusle bort til akupunktøren min imorgen og håpe på noen vidunder nåler!!

Jeg er også så lei at jeg ikke klarer å få sagt det en gang.. Og det begynner virkelig å gå utover humøret mitt :-/

Jeg er så utrolig overfølsom og til tider gretten..humøret er rene berg og dal banen.. Jeg er i så dårlig form nå at jeg ikke får til å gjøre noen ting nesten, og jeg tror det er det som "bryter meg ned". Jeg føler meg litt som en fange i mitt eget hjem..

Jeg må le, er dritt LEIIII selv.

Humøret er helt ille, vet ikke selv hvor jeg har meg :) Begynner å

gråte for det minste og det er IKKE meg. Kjenner til og med at jeg blir irritert når samboeren min skal gå på ski eller en tur på treningsenteret. Kjenner jeg blir misunnelig og sur ...hehehe, huff.!!

Alt er tungt og skal jeg gå lenger enn 20 meter så gjør det vondt i rygg og bekken, samtidig som det føles som man må skikkelig på toalettet

HELE tiden.

Man skal vel ikke klage for mye, men nå er jeg sååå lei..

Vi får holde ut jenter!

Lykke til!

Termin 19.feb

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er utålmodig og kjeder meg.. Formen er jo bra, men blir fort sliten. Så jeg orker liksom ikke de store utskeielsene.. Jeg gjør jo litt husarbeid og lager middag, men ikke så mye mer. Jeg kjeder meg skikkelig innimellom. Våkner om morgenen og vet ikke hvordan i alle dager jeg skal få dagen til å gå. Enda er det 2 uker til termin. Og med mulighet for 14 dager overtid, så skal dette bli en prøvelse. Lei av å holde på med pc også, har laget diverse fotoalbum, sitter på facebook og bim sidene... Skal vel egentlig ikke klage så fælt, men jeg føler meg SKIKKELIG rastløs for tiden...

Kjenner meg veldig igjen der ja Anonym 19:20!

I dag var jeg skikkelig lei meg fordi jeg ikke kunne gå lang tur i den deilige vårsola... :-P

Nå klarer jeg ikke engang å gå en liten tur på butikken uten å bli helt ødelagt...

Termin 26.februar her...

Annonse

Ser jeg har trykt på anonym-knappen, det var ikke meningen...

går nesten på veggen her jeg... Føles som det kom over natta, plutselig kjemperastløs... Men du er jo i dårlig form da, så det er verre for deg.

I morgen har jeg bestemt meg for å prøve å gå en tur, til tross for at venstre hofta er vond..

Joiner dere i denne tråden altså! Er 10. dagen på overtid i dag og nå orker jeg ikke mere!! :)

Altså.. Formen er veldig bra så jeg skal ikke klage;) I går var vi ute og gikk tur med storesøster i bæremeis mens vi gikk opp alle de 418 trappetrinnene til fjellstua (Ålesund). Var litt sliten når vi kom ned igjen, men alt tatt i betrakning, følte jeg meg nesten som normal. Har vært plaget med bekkenet hele svangerskapet, men den siste uken har jeg vært veldig bra. Klarer og kle på meg alt av klær selv! *stolt*

Var med jordmor på fredagen til overtidskontroll, og da hadde jeg 2 cm åpning og livmorhalsen var mellom 2-3 cm lang/tykk. Men fortsatt vil ikke lillegullet ut. Tirsdag 9/2 skal vi på overtidskontroll på sykehuset og har de lite og gjøre den dagen blir jeg satt i gang. Noe jeg håååper! (Håper selvsagt at det skjer noe i natt eller iløpet av morgendagen, men det ser dårlig ut). Ble satt i gang forrige gang også, men nå vet jeg litt mer hva jeg går til. Er litt deilig og vite at iløpet av neste uke sitter vi med lillegullet vårt i hendene;);)

Dagene går med til husarbeid og en aktiv 2 åring;) Det hjelper å få tankene litt vekk! Og på kvelden setter jeg meg ned og leser bok. Lykke til videre alle sammen!:)

Ja,da skal ikke jeg klage mer,ser jeg... Jeg har 5 dager TIL termin. Men har ventet hver dag i hele januar på at nurket skulle kunne komme. Vet ikke hvorfor,men jeg vil tro at i og med at jeg har vært sykemeldt i mange mnd kan ha en grunn.

For første gangen i svangerskapet så våkner jeg kl 0530 og er i storform. Så kanskje det kan være noe???? Det spekuleres;o)))

Vel,det er ny uke, og NYE MULIGHETER!!!

Ønsker alle en riktig god uke. Krysser fingrene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...