1mor3barn&1000ideer Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Nå er min gått adundas Må ha en ny asap, men aner ikke hva som finnes av ok kvalitet. Max 5000kr. Gjerne litt større trommel. Noen som har noe de er veldig fornøyde med?
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er super fornøyd med min AEG, kostet rett under 5000kr. Har ikke angret en dag, veldig bra vaskeprogram og så er det tid teller på den, så jeg slipper å springe opp og ned for å sjekke om den er ferdig
1mor3barn&1000ideer Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 ok så bra, har aeg tørketrommel-veldig fornøyd med den Men er det større trommel på denne?
Abracadabra Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 så kjedelig! håper du finner en god en jeg skulle anbefale Miele, har Miele tørketrommel, og når vaskemaskinen takker for seg skal jeg ha Miele der også men jeg har en mistanke om at de er litt dyrere enn 5000 ja...sukk!! spinke spare hehe min mor måtte nettopp kjøpe ny vaskemaskin, hennes Miele døde -- etter 21 år! men 21 år tror jeg neppe mange maskiner holder, i en familie på fem pluss katt og hund (og derfor også mye pels)! god kvalitet huin har fremdeles tørketrommelen hun kjøpte i 1989 også...funker som en kule. lykke til i jakten i alle fall!
Miramor Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er superfornøyd med min AEG. Tar 7 kg. Kommer med lyd når den er ferdig (kan avstilles) og det er lys i trommelen. Husker ikke hva den kostet. Men den modellen er nok litt dyrere enn 5000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå