Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅHHHHH; jeg er sååååå lei ex`n min, han er oxo faren til datteren min da...Men alikevel er jeg LEI!

Nå har vi vært fra hverandre i snart 2år, og nå for en liten stund tilbake så ville han at vi skulle prøve igjen da, pga datteren våres og fordi vi fortsatt er gla i hverandre! Men så fant jeg ut at han tastet med ei anna ei, skreiv at han elsket henne, å lurte på når hun skulle flytte til han osv osv.... så da skar det seg da...

Så prøvde vi igjen, og da skar det seg oxo, fordi jeg stoler ikke på han, for han skriver sikkert med andre tenker jeg da, fordi når vi var sammen så dreiv han plutselig med ex`n sin da, sendte sexmld osv osv, videoer å det som var! det gåkke ann! Og 1 mnd etter det var jeg gravid! Skulle bare stikki, men jaja, gjort er gjort, å det kom da en bra ting ut av det!

Så nå vil han prøve igjen da, fordi han vil oss i livet sitt da, å han er såååå glad i oss osv osv,... hehe... Men fader rullan, jeg kan jo ikke stole på han?? hvor lenge går det da, før han finner seg noen andre?? han klarer jo tydeligvis ikke holde seg til ett kvinnemenneske! Og skal jeg gå å ha det vondt da,?? er det noe bra for datteren våres på 2 år?? I THINK NOT!

Men jeg klarer liksom ikke få han ut av hodet da, for han var min første og størte kjærlighet, det er så VANSKELIG! faen!!!!!!!!!!!!!

ikke var han noe snill med meg i forholdet våres heller.

Når jeg var 8,5 mnd på vei, var han så sint på meg at han kastet en gressklipper etter bilden min, faen, er det normalt lissom?? hmmm, not!

Ja, måtte bare få det ut, skjønner det den som skjønne kan:) hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare du å være sterk her! (det er ikke bare bare)

jeg bor ikke med menn som ikke kan holde seg til kun meg, eller kaster gressklippere etter bilen min.

kom deg unna og hold deg unna!

Skrevet

Jeg bor jo ikke sammen med han nå da (heldigivs)...

Men han vil vi skal prøve igjen, å jeg er så svak for han liksom! Egentlig skjønner jeg det ikke sjøl, for han har jo vært en dritt mot meg!!!!

Huff, gud veit hva jeg skal gjørra, men det er vel ikke noe suksess å gå tilbake kanskje....

Han sier han nå er seriøs å bare vil ha oss da.. vil at vi skal flytte til han osv, men er usikker altså.....

Skrevet

Dette vet du egentlig svaret på selv! Stå på ditt du:)

Skrevet

Ja, jeg gjør jo egentlig det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...