Gå til innhold

Trenger råd fra andre som er gift med noen fra en annen kultur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er umulig å feste det ordentlig, finnes ingen bruksanvisning etc... og ingen (medregnet min mann) er saerlig interesserte i å gjøre noe med det...

Er mildt sagt skuffet over min mann, som ellers er så utrolig pertentlig og foriktig... at han kan gamble med vår sønns liv sånn!!!???

Tror jeg nå skal si at jeg rett og slett kjøper et sete og får det installert så får de selge det etterpå... vil heller betale en liten formue enn å sitte med hjertet i halsen når to biler kjører forbi pa hver sin side og det er en hest midt i gaten...

Tips?

Og støtte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle hvor man kommer fra; barna må sikres forsvarlig i bil. Jeg ville ikke tillatt at barnet mitt satt usikret i bil.

Jeg antar det var det innlegget ditt handlet om?

Skrevet

He he...

mangler noen setninger her på begynnelsen... skulle ha stått at vi er på ferie i min manns hjemland i latinamerika og at vi har vår første kulturelle kollisjon.

Min manns foreldre har ordnet med alt for at vi skal ha det bra her, (de er helt vidunderlige), men konseptet sikkerhet i trafikken er et helt ujent fenomen her...

De har lånt et bilsete som er umulig å feste ordentlig, det beveger seg 60 grader når jeg skulle sjekke om det var fastmontert ordentlig!

Ble utrolig skuffet over mannen min fordi jeg følte (med rette kom det fram i en diskusjon) at jeg i hans hode så vel som i de andres ble hun dere hysteriske fra europa. De andre får tenke hva de vil, men at han ikke støtter meg og i det hele tatt ikke tar tak og ordner opp skuffer meg enormt... Ser at han står i spagat mellom meg og "de andre" og har sagt at han må prioritere i hver situasjon hva som er viktig å evt si ifra om ( til meg så vel som til sin familie), men at når det gjelder lillemanns sikkerhet så rikker jeg meg ikke en tomme!

Takk petit fleur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...