Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Vi vurderer å skaffe oss en Golden Retriver. Har to små barn. Noen med erfaringer med denne hunden de vil dele?
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Erfaringen min er at jeg heller ville valgt en labrador eller troller retriver...
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Erfaringen min er at jeg heller ville valgt en labrador eller troller retriver...
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Erfaringen min er at jeg heller ville valgt en labrador eller troller retriver...
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 De er ikke så sære som golden har en tendens til å være. Dessuten er golden en av de mest vanlige familiehundene, og derfor en av de som er avlet mest på. Og ikke alltid på den beste måten. Det er mye vanskligere å finne en bra golden enn å finne en bra labrador feks. (det er iallefall mitt inntrykk).
Nit@™ Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Golden kan bli en flott familiehund. Labradoren går nok for å være roligere, men om man vil ha en livlig hund som er med på litt lek, turer osv ville jeg valgt Golden. Jeg har bestilt meg Goldenvalp, men jeg skal ikke ha den før gamlefar (en av hundene altså) ikke er hos oss lenger. Velg kennel med omhu. Det er mye "kjøkkenoppdrett" fordi valpene er lette og selge. Ta kontakt med Norsk Retriverklubb for råd om oppdretter. Toller (Nova Scott Duck Tolling Retriver) Har mye sykdom desverre. Allergier osv, så man kan være uheldig å trøble mye med slikt. Kan anbefalle Kennel Fingerprint for Golden. De er seriøse og har flotte hunder med kjempebra gemytt. Om du googler kennel fingerprint finner du hjemmesiden dems
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Har selv hatt begge deler og har igjen labrador, og skulle jeg enda igjen valgt ville vi helt klart valgt labrador igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå