Gå til innhold

Trenger noen gode råd av dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er grevid for tredje gang å er livredd ikke for fødsel osv men for at det skal være noe galt med babyen vår, har fått to friske barn før så hvorfor friste skjebnen en gang til?

Det er mange barn i gata her å folk har fått alt fra en til fire. alle er friske å fine , men i fjor fikk en venninne av meg en datter som jeg må innrøme at jeg tenkte at kanskje det var en mulighet for at det barnet ikke var heilt friskt. Ikke for at jeg mente å være ekkel men for at hu hadde et veldig spes. ansikt på en måte, håpet selvf. ikke at det skulle være noe galt med hu, men tenkte jaja , det er jo ingen andre her som har fått et barn med utviklings avvik (blir litt feil forklart men , anner ikke hvordan jeg skal si det , beklager) ikke ment å fornærme noen eller noe.S like barn er like mye værd som andre.

Det visste seg at etter en oprasjon så utvikla hu seg heilt normalt som andre å kommer seg som bare det, det er ingenting i veien med hu heldigvis.

Men nå er jeg redd for at siden jeg tenkte slike tanker da så kanskje det er jeg som får et slikt barn, vansklig å forklare men er livredd fro at jeg tenkte slik om den jenta så kommer skjebnen inn å gjør slika t det kommer til å feile mitt barn noe.

Veldig rotete innlegg , å veit jeg høres teit ut men jeg er livredd for mitt høyt elskete lille nurk skal feile noe som en slags straff liksom :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. forstår hva du mener..

du ser statistikken i det, liksom. at nå er det "så" mange friske barn rundt dere, å at det da "snart" må komme et barn med spesielle behov.

men det er ingen grunn til at det er dere som får dette barnet, og å se på det som en "straff" er ivertfall egoistisk! vent å se om det er friskt eller om den tar spesielle behov, før du tar noen sorger på forskudd!

og om barnet ikke er friskt, så se positivt på det, at dere da virkelig setter pris på alle barna deres, både de to friske og det barnet som kommer(uavhengig av om det er friskt eller ikke) og som du sier skulle det ikke mye til for å orde probleblemet til den lille jenta:)

kos deg med barna og graviditeten!:)

Skrevet

Takk skal du ha, godt råd takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...