Gå til innhold

vær så snill å les denne linken fra Youtube om et krav om at barne-og likestillingsminister Anniken Huitfeldt

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

trekker seg! Hadde også vært fint om flest mulig signerer oppropet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye sinne og destruktiv tankegang.

Sammenligne barnevernet og lovendringer i barnevernsloven med Holocaust er jo bare latterlg og trist. Blir oppriktig skremt om det er foreldre med barnevernsbarn som nok en gang legger fremmer sin sak på en slik måte. Positivt er jo, såvidt jeg kunne se, at ingen navnga sine egne barn i dette mølet her.

Skrevet

Men det er jo Audun Lysbakken som er Barne-, likestillings- og inkluderingsminister. Anniken Huitfeldt er kulturminister; gikk av som Barne- og likestillingsminister etter siste valg.....

Gjest Trollbundet
Skrevet

Oi! Det tenkte jeg ikke på altså,hehe..! Sjekket ikke datoen jeg vet du:).

Det var da bra d da at hun ikke er barne-og likestillingsminister mer,den kjerringa!

Skrevet

Hmm... usikker på om dette fremmer saken deres eller dessverre bare driter dere ut. Ikke alltid det lønner seg å overdrive virkemidlene for å få fram buskapet sitt.

Skrevet

Du ser ingenting urimelig i at du knapt vet hvem dama er og hva hun gjør, men at du likevel mener deg kompetent til å erklære henne uegnet i ministerposten hun hadde?

Nei, nei.

Skrevet

Folk som er bitre på barnevernet er vel stort sett mennesker som burde gå av som foreldre, er det ikke? Mennesker som ikke ser sine begrensninger og ikke vil innse at de ikke er kompetente til oppgaven, og skader egne barn.

Skrevet

Tja. I denne sammenhengen, ja.

Men du har selvsagt de som har vært utsatt for reell feilbehandling (det er tross alt helt usannsynlig at barnevernet skal være den feilfrie etaten) og den langt større gruppen; de som selv ber om hjelp og ikke får/får nok av den. Dette kan være høyst kompetente foreldre og familier, som likevel behøver hjelp med noe. Barnevernet har ikke alltid tid og ressurser nok. Selv om disse kan være bitre, har jeg likevel til gode å se dem legge ut slike idiot-filmer på internett.

Skrevet

hehehe... dette er jo ekstremt festlig i grunn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...