Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hvor lenge før du skal sove skal du ta pillene? Legen sa ikke noe om det. Og, MÅ man ta to? (sto at jeg skulle ta to på pakken) Holder det ikke med en?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Tar ca 30 min før du merker effekt, du kan prøve med en først. Holder det, er jo det kjempefint. Drømme søtt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har en pk liggende, og der står det at jeg skal ta 1-3 tabeletter 1-2 timer før jeg vil sove. Må advare deg. Jeg tok en pille og sovnet riktignok, men ikke snakk om jeg klarte å våkne. Våknet langt på dag, takk og pris at sambo var hjemme og fikk tatt seg av sønnen vår. Hele påfølgende dag var jeg groggy og hadde vondt i hodet, hodepinen vartre i 4 dager før den endelig ga seg. Skal aldri ta vallergan igjen (Zopiklone er mye bedre, null bivirkninger for meg, men jeg er gravid så kunne ikke ta de)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg fikk disse sovetablettene av legen min også, har aldri vært så utslitt og dårlig som da jeg tok disse. Først og fremst klarte jeg ikke å våkne om mårran, da jeg våknet kjentes det ut som jeg ikke hadde sovet på fler dager, hadde kjempe vondt i hodet dagen ut og var trøtt og utmattet. Anbefaler IKKE disse tablettene!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Brukte å ta bare èn jeg.Prøv det først kanskje?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg tar en halv tablett kl 19 på kvelden. Da er jeg trøtt som en strømpe klokka 22. Legger meg og sover da i 8 timer. Våkner og er ikke utslitt siden jeg tok den såpass tidlig kvelden før. Hos meg kommer ikke virkningen før såpass seint på kvelden. Måtte prøve meg frem da jeg fikk dem og gikk ofte rundt i en nærmest komatøs tilstand før jeg fant balansen på hva som passet meg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Min erfaring med Vallergan er at de fungerer, men man får en skikkelig hangover dagen etterpå. Jeg måtte derfor alltid ta tabletten 12 timer før jeg skulle stå opp for å kunne fungere noenlunde tilfredsstillende. Det tok i tillegg ca. en ukes tilvenningsperiode før jeg klarte å stå opp når vekkerklokka ringte.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 HI her... jeg sov godt i natt. Bedre enn på mange mnd. MEN, herre hvor "borte" jeg har vært i dag! Først nå begynner jeg å våkne. Har vært forferdlig trøtt, nermest ruset i hele dag. Hadde aldri kjørt bil i denne tilstanden.. Er dette noe som går over etter at man har brukt pillene en stund? Eller, vil det alltid være sånn? Tok en pille i halv ellve tiden i går, la meg halv tolv. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå