Gå til innhold

Leddgikt, fibromyalgi, endometriose og sannsynligvis også sjøgrens... var det ellers noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bitte litt fortvilet nå... Har fått diagnosene som er gitt over, og synes det var en riktig så hyggelig melding til en 29-år gammel jente. Huff. Har gått med sterke smerter i flere år (+ en hel haug med andre symptomer), og har undret meg over om det virkelig er normalt å ha disse plagene.

Men nå ble jeg litt satt ut altså. Er fremdeles optimist, men må erkjenne at kroppen min har sine begrensninger- selvom jeg NEKTER å la den ha det. Føler ikke at jeg kan "stoppe opp" liksom, både fordi jeg ikke ønsker å innfinne meg med situasjonen (det må da være noe som kan hjelpe), og fordi det ikke er rom for det i min hverdag.

Det er vanskelig å bli tatt på alvor også synes jeg, og det å kreve har jeg store problemer med...

Måtte bare få lufte tanke mine litt...

Hilsen en litt pessimistisk optimist :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojda. Det må jo være en ganske sjokkartet opplevelse å få.

Hm, ikke for å lage en klisje, men når livet gir deg sitroner-spør du etter et glass vodka å skylle ned med!!

Det positive oppi dette må jo være at du faktisk har fått diagnoser så du kan sette deg inn i hva du kan og bør gjøre og ikke, og ikke minst få tilbud om ulike behandlingsmetoder.

Stå på fine du, jeg er sikker på at man kan være optimistisk optimist også!

Skrevet

Huff, det høres ikke godt ut! Har du vært under diagnostisering og utredning lenge?

Anbefaler deg sterkt å melde deg inn i Norsk revmatikerforbund

http://www.revmatiker.no/

Her kan du lese om div. behandlingsting, møte likesinnede osv. Det er lokallag, så du vil finne ting i ditt lokalmiljø.

Lykke til:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...