1881 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Og hvordan ble resultatet? Så dere noen forskjell i forhold til andre bukser dere har? Vurderte og kjøpe meg en slik prisen på 499 var jo heller ikke så ille!
MintCondition Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Prøvde de, men de ble for TRANGE for meg i den str jeg vanligvis bruker...og jeg går fader ikke opp en str i kappahl til vanlig, heller ned, så jeg hang de vekk igjen
Ranveig R Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Eg er ikkje heilt sikker her, men eg TRUR ikkje rompa di blir større (eller mindre) av å ha eit anna tal på buksa ;D Nei, har ikkje prøvd men treng ei ny bukse, kanskje eg burde prøve (dersom dei fins i størrelse medium elg).
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Men om buksa er pen på er det vel ett fett hvilken str den er? Hvordan er fasongen på disse da, og hvilke bukser er det? Hverdags, jeans, penbukse..?
1881 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2010 Tommage: Det er jeans med stretch i, de har den i mørk og lys farge. Jeg legger meg ikke oppi om jeg må opp en størrelse, bare buksen sitter fint på! fIkk jo også sms fra kappahl med 25% på et valgfritt plagg så derfor tror jeg nok det blir en slik!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har disse, og de er fantastiske!!! Holder inn magen og rompa får fin fasong ;P Det er mørkeblå jeans....men er veldig fine, kan brukes som et "finplagg" også Anbefales:))) Jeg bruker str 48 og er da ganske stor, buksa er veldig slankende:)
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hmh, godt mulig jeg må ta en tur til Kappahl da jo man jo=) Er "bare" str 38-40, men er ikke så høy, og sliter veldig med rumpe og lår. Må hvertfall ta en titt=)
1881 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2010 Høres supert ut! Da blir det ny bukse på mandag!
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 mamma`n til gutta boys kan du gå på http://www.kappahl.com/no/ å si hvilken det er?
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 kostet? st¨år jo ikke navn inne på sidene
MintCondition Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Hihi, neida, vet at rompa ikke blir større om jeg hadde kjøpt buksa større enn jeg pleier Det var bare så demotiverende! Forøvrig kan jeg fint se at den kan være slankende, den var HØY i livet så man får klemt inn litt "rull" der, og tight i lårene, men ikke smal i leggene. Og fins i mørkeblått og svart, slankende farger også.
ippemo får augustbaby Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Har ikke prøvd buksene det er snakk om og kommer neppe til å gjøre det, men skjønner godt hva MintCondition mener! ALDRI om jeg kjøper et plagg som er en strl større enn det jeg normalt bruker. Aldri! Det føles bare helt feil og demotiverende og jeg ender opp med å føle meg tykk og fæl, selv om jeg vet at plagget bare er svært liten i størrelsen. Etter fødselene så var jeg kommet i en helt annen størrelse, som begynte med et nytt tall, men måtte jo ha klær... endte opp med å klippe av merkelappene så jeg slapp å se størrelsen på plagget hver gang jeg måtte bruke det, hehe. Etter en stund så kunne jeg heldigvis gå tilbake til mine gamle klær, og det var enda bedre enn nye klær. For det var nemlig pre-svangerskap klær og de passet!
MintCondition Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Ah, noen som forstår meg! Enig i at pre-gravidklær er BEDRE enn nye klær ja. Har en jeans fra før svangerskap nummer 1 her, som heldigvis passer meg nå. Mellom svangerskapene hae den vært litt sånn ubehagelig tight i linninga, men nå sitter den passe fint. Deilig med en god gammel bukse, og spesielt når jeg HUSKER at den har vært tight
ippemo får augustbaby Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 Ja! Jeg har også en sånn skinny pants som var målet mitt etter svangerskap. Fikk den på meg etter begge svangerskapene, selv om det tok tiiiid (1 år + begge gangene, hehe). *kremt* Den passer ikke nå lenger da... hehe. Men den skal passe igjen, en vakker dag! ;-)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 ♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Jeg fant ikke buksen der inne:/ Ikke hadde de noe "søkfunksjon" der inne heller... Men buksene heter Magic Jeans, de jeg har er i den XLNT-serien, men de har de i "vanlige" størrelser også. Synes de har fått flere gode bukser der nå...har noen som er helt smale i beina også, fine til høye støvletter bla. De andre har litt bootcut i beina, kjempefine. Har gått til anskaffelse av et par til jeg, side de var så gode;)
Mandalas Skrevet 7. februar 2010 #18 Skrevet 7. februar 2010 Noen med link? Om den finns på nettet et sted?
Fire småtroll Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 http://www.oasen.no/Informasjon/Nyheter/Magic-jeans-pa-KappAhl/ Googlet magic jeans + KappAhl og det kom opp en masse positivt om disse buksene, div blogger osv. Kanskje jeg må ned å prøve stappe bollemagen min nedi en sånn også gitt
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. februar 2010 #20 Skrevet 7. februar 2010 nå fikk jeg lyst på en liten shopping tur gitt:-) kanskje en bukse å gjemme hengemagen etter fødsel? hehe... noen som vet om de har den i trondheim, Kappahl på city syd?
1881 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #21 Skrevet 7. februar 2010 Mammaen til Emma, vil nok tro de har disse buksene på alle Kappahl butikkene, jeg har vært innom 2 og de hadde buksene på begge stedene! Håper virkelig den sitter som et skudd på min bolle mage!!
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. februar 2010 #22 Skrevet 7. februar 2010 Ok, da må jeg komme meg dit endag:-) de buksene jeg har føler jeg meg ikke komfortabel i.. hater hengemagen;/ håper den forsvinner snart med litt trening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå