Gå til innhold

Grrrr...problematisk celledeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har teorier om hva som kan gjøres dersom man ryker ut på mangelfull celledeling?

Jeg fikk ut 12 egg denne uken, hvorav 9 var modne, 3 ble befruktet og ingen delte seg tilstrekkelig for innsetting.

"drømte" om egg på frys for første gang i mitt liv, og endte med 0 innsetting. Utrolig stusselig. Har grått mine bitre tårer og lurer nå på om andre har erfaringer om noen klinikker som er spesialiserte på dette området. Tilsynelatende ingenting i veien med verken egg eller sædceller, men noe må det jo være....Snufs...

Vurderer på sikt donor i tilfelle vi har antistoffer mot hverandre el. Kan man få dette på alle klinikker, eller er det kun sykehus?

Uendelig takknemlig for noen svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde dette selv på forrige forsøk, men jeg hadde kun 2 umodne egg. Brukte menopur og det gjorde ikke susen. Jeg får annen medisinering denne gang og håper på bedre resultat.

Jeg har ikke mye peiling her, men rop på Rose, hun hadde flere forsøk med befruktede egg uten deling. Nå er hun donor-gravid. Du kan også se etter henne på Gravide slitere eller på onskebarn.no. Kanskje hun kan hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...