Gå til innhold

Noen fra fredrikstad her med termin i sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 15. sept og holder til her i plankebyen. venter knøtt nr 3 og er 27 år... Anyone? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 27 år og fra plankebyen med termin i september......., men dessverre så bor jeg i Oslo nå:-)

Skrevet

åååå... tilflytter fra Bergen jeg nemlig.. begynner snart på mitt 3 år her i byen og ser mitt snitt til å bli kjent med noen flere fredrikstanere :) baby er jo en genial måte å komme i kontakt :) bor og jobber du i oslo da eller? :)

Skrevet

Jeg er 25 år, venter førstemann og har termin 04.09.10. Vet vi er en del flere fra Fredrikstad her for vi hadde en tråd for en stund tilbake. Tenkte å prøve å få til noen treff når de fleste runder 12 uker :)

Skrevet

Herlig :) Neimen det blir moro! Noe å glede seg til .Blir også vidunderlig å runde den milepælen. :) Ser frem til å bli kjent med dere.

Skrevet

Ja, jeg bor og jobber i Oslo. Har bodd i Oslo siden jeg var 19 år og reiste hit for å studere. Traff min mann da jeg var 21, og ble boende her...

Men som Håpefulle K sier så har jeg sett flere fra Fredrikstad her inne. Hender jeg er en tur hjemom, og jeg kommer gjerne på BIM treff i Fredrikstad hvis det passer seg sånn:-)

Skrevet

Hei:) jeg er ikke fra fredrikstad men fra sarpsborg da:) har termin den 20 okt hvis alt går som det skal:) er 24 år og har ei datter på 2 år og 4mnd.

Skrevet

jeg er 25 og venter nr1 :) bor i rett over grensen i sarpsborg nå, men er ikke så langt unna. samboer er fra fredrikstad ;)

Skrevet

Høres jo ut som vi er rett så mange her... Vet det allerede er en BIM gruppe for Fredrikstad, men de er allerede ganske mange der og de fleste venter vår/sommerbaby. Kanskje vi kunne laget en gruppe for oss i Østfold som venter høstbaby?

Gleder meg til treff fremover - har ingen venninner som er helt der med baby ennå. 10 dager igjen til 2. trimester og jeg teller ned!

Skrevet

Jeg er gjerne med på den altså, Håpefulle K! ;)

Har 21 dager igjen til 12uker jeg da, så vil vente til da med å møtes, men etter det hadde det vært helt supert å møte noen fra samme sted i samme situasjon :D

Skrevet

Ja, den er forståelig. Regner med de fleste vil vente til over 12 uker. Utover våren kan vi da få til noen treff, også kan novemberjentene komme inn når de ønsker :)

Skrevet

Hei frøkenlinn! Jeg er en av fredrikstadianerne og bor på Gressvik. er straks 26 år og venter nr 1. Så fint at vi blir fler! :) Vi kan foresten ende opp på fødestua samtidig, jeg har termin den 16 sept. :)

Kan se ut til at det blir et BIMtreff uti mars da kanskje? Gleder meg!

Jeg skal på yogakurs for gravide fra begynnelsen av mars. Flere?

Skrevet

Har foresten vært moro å følge deg her inne håpefull K. Vi er jo jevngamle og kom inn her ca samtidig. :)

Skrevet

Bringebærsnipp: Ja kjempekoselig at vi er flere i samme alder, fra samme by i samme situasjon. Jeg har som sagt ikke all verdens av venninner som er helt der med baby ennå, så kan bli et langt år å gå hjemme hvis man ikke kjenner noen.

Gleder meg til å bli kjent med dere alle, og håper vi kommer oss trygt over i 2. trimerster :)

Skrevet

Er i samme situasjon. Har bare to venninner med med barn. Ho ene har 1 gutt på 2,5 og får en gutt nå rundt 1 mars. Ho andre fikk i oktober i fjor. Så har en venninne i permisjon samtidig med meg, men blir kun de første månedene mine for hun har tatt 100% foreldrepenger.

Er så glad jeg kom over denne nettsiden så kan bli kjent med jenter i samme situasjon. ellers kan permisjonsåret mitt bli laaaaangt. :)

Ja, krysser fingrene for at alle kommer trygt over i 2 trisemester!

Skrevet

Hei hei!

Jeg er fra Fredrikstad og har termin i Sept rundt den 18:)

Jeg venter knøtt nummer 1 og har ingen anelse om hva som venter meg:)

Er ny her inne så det hadde vært kjempe koselig å truffet flere fra samme by som er like langt på vei! Og kanskje trille turer når den tiden kommer:)

Skrevet

Og er 24 år gammel...Glemte det:)

Skrevet

så morro at det er så mange fra østfold da:):) jeg er med på å treffes i mars ja..det blir spennende:D

Skrevet

gleder meg! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...