Gå til innhold

sopp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå bahandlet både meg og lillegutt mot sopp i 2 dager med Mucostatin tror d begynner å bli litt bedre... noen som vet om d er stor sjans for å få d igjen og noen gode tips for å unngå d? Kjenner jeg allerede er redd for å få d igjen...

Håper på svar og tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har også fått sopp - har behandlet det i snart 2 uker, og er litt usikker på om jeg er kvitt det. Kan ikke svare på dine spm, men lurte på om du har fått Mycostatin salve til å smøre på brystene? Legen min sa at det ikke ble solgt lenger, men ammehjelpen på helsestasjonen mente det var det eneste som hjalp.. Men hun visste ikke om det var tatt av markedet..

Skrevet

er du fortsatt sår eller? Jeg har fått flytende som skal brukes på brystet og i munnen min og lillegitt sin munn... :)

Skrevet

er du sår ennå? bruker flytende som vi begge drikker og jeg smører på brystet:)

Skrevet

jeg er fortsatt sår på det ene brystet. Jeg smører med canesten. Hvordan får du den tyntflytende Mycostatin til å "trekke inn" i brystvorten?

Skrevet

luft tørke en god stund... ! uff, fotsatt sår?ikke bra...håper jeg blir kvitt dette ass,ekke no deilig..

god bedring

Skrevet

luft tørke en god stund... ! uff, fotsatt sår?ikke bra...håper jeg blir kvitt dette ass,ekke no deilig..

god bedring

Skrevet

Hvordan merket dere at det var sopp. Jeg lurer på om det er noe slikt på gang her. Det svir liksom under, og særlig etter amming. Mer på den ene puppen enn den andre. Jeg synes også at gommene på babyen ser hvitlige ut. Hvilke symptomer hadde dere?

Skrevet

Jeg har slitt med sopp en stund og i tillegg til såre brystvorter opplever jeg en sviing, stikking i puppen, mest etter amming. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med ammepoliklinikken ved sykehuset der du fødte. De har mye mer kompetanse på området en de fleste fastleger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...