FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg lå nemmelig våken med svake rier i hele natt, 5-10 min mellom, men de gav seg til morgenen. Nå skal vi snart legge oss, og jeg lurer på om det er noe poeng i å prøve igjen? Jeg orker ikke en hel natt med smerter hvis de bare KAN gå over til skikkelige rier, men hvis de gjør en jobb i seg selv, slik at kanskje selve fødselen blir lettere eller starter tidligere (altså at de modner ting) er det jo verdt det Så spørsmålet er ; ha sex eller ikke? hehe... Alt man skal lure på...
Monajenten Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Min andre fødsel startet en times tid etter sex, 25 dager før termin.....;-)
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Vent hvertfall til håret er kvitt blåfargen før dere setter i gang! (veldig rart svar for de som ikke vet hva jeg prater om, hahah)
FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Hehehe... Blåfargen er allerede ute, ellers tror jeg faktisk at jeg hadde ventet;) Det holdt med et bad nå i kveld. Heldigvis. Forrige gang han fikk slik farge hos frisøren var gutten grønn i håret i en uke :-/ Spørs om vi bare slår til. Hvis jeg klarer å overtale mannen i huset... Tror kanskje ikke at han synes det er like stas som før, med den store magen;)
frk Nilsen Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Hadde sex noen timer før de første riene kom, noen timer etter det så gikk vannet :-P Kjør på!
Gulosten™ Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Bruk natten på å sove du, hvis du kan (Og har tålmodighet )
Marbella Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 I mannens sæd finnes de stoffene som den riefremkallende kremen (man bruker på sykehuset) er bygget opp på. I tillegg til at man får disse stoffene kan en orgasme starte sammentrekninger i livmoren - som igjen kan bli til rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå