Gå til innhold

Har de riene man får av sex noe for seg, eller er det bare at de kan FØRE TIL rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå nemmelig våken med svake rier i hele natt, 5-10 min mellom, men de gav seg til morgenen.

Nå skal vi snart legge oss, og jeg lurer på om det er noe poeng i å prøve igjen?

Jeg orker ikke en hel natt med smerter hvis de bare KAN gå over til skikkelige rier, men hvis de gjør en jobb i seg selv, slik at kanskje selve fødselen blir lettere eller starter tidligere (altså at de modner ting) er det jo verdt det ;)

Så spørsmålet er ; ha sex eller ikke? ;)

hehe... Alt man skal lure på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min andre fødsel startet en times tid etter sex, 25 dager før termin.....;-)

Skrevet

Vent hvertfall til håret er kvitt blåfargen før dere setter i gang!

(veldig rart svar for de som ikke vet hva jeg prater om, hahah)

Skrevet

Hehehe... Blåfargen er allerede ute, ellers tror jeg faktisk at jeg hadde ventet;) Det holdt med et bad nå i kveld. Heldigvis.

Forrige gang han fikk slik farge hos frisøren var gutten grønn i håret i en uke :-/

Spørs om vi bare slår til. Hvis jeg klarer å overtale mannen i huset...

Tror kanskje ikke at han synes det er like stas som før, med den store magen;)

Skrevet

Hadde sex noen timer før de første riene kom, noen timer etter det så gikk vannet :-P

Kjør på!

Skrevet

Bruk natten på å sove du, hvis du kan :) (Og har tålmodighet :D )

Skrevet

I mannens sæd finnes de stoffene som den riefremkallende kremen (man bruker på sykehuset) er bygget opp på. I tillegg til at man får disse stoffene kan en orgasme starte sammentrekninger i livmoren - som igjen kan bli til rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...