Gå til innhold

3D ul...er det verd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldig lyst til å dra på 3D ul, men synes det er litt dyrt.

Hva synes dere egentlig om det? (Både dere som har vært på det og ikke)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Synes det er verdt det. Var med snuppa og skal med denne også.

Det er forskjell på hva det koster fra plass til plass da. På Lysaker koster det 900, mens på Oslo City koster det 1200 feks...

Skrevet

Betalte 1000kr og synes absolutt at det var verdt det :)

Vi var heldige og fikk kjempeflotte bilder av ansiktet.

Finner du en god klinikk så klarer de å ordne fine bilder selv ved dårlige leier hos babyen.

Jeg få ul på sykehuset hver 3.uke nå.

Ene jm er kjempeflink til å skru over på 3D, mens de andre ikke gjør det.

De siste 3 gangene har ungen hatt hodet lang ned i bekkenet mitt, men ansiktet mot ryggen min. Hun som slår over på 3D finner ansiktet ved å ta dopleren på skrått nedover. Overraskende bra!

Sist jeg var på ul fikk jeg bare et dårlig bilde hvor en nesten må vite hva det er for å se det. Denne gangen fikk jeg kjempefine bilder av hele ansiktet. Akkurat samme leie.

Anbefaler det varmt ja :)

Når vi gjekk privat hadde vi med søskene, og det var helt ok for jm. Selv når 2åringen gjekk lei siste minuttene og ville se hva hun gjorde ikke bare på skjermen.

Skrevet

Jeg har ikke villet tatt det i noen av svangerskapene. Syntes man mister hele spenningen med hvem som er i magen, også ser de jo stort sett groteske ut på bildene.

Jeg har tatt nyfødt bilder av ungene i stede. Sist tok vi også gravid bilder, det skal vi denne gangen også:)

Skrevet

Jeg tok det ikke forrige gang, og har ingen planer om å gjøre det denne gangen heller.. Det viktigste for meg er at gutten i magen har det fint og at han er frisk og fin.

Har ingenting med hvor mye det koster å gjøre, men enkelte ting syntes jeg er koselig å overlate til fantasien:o)

Må ærlig innrømme at jeg syntes de ser litt ufine ut på 3D ul også:o)

Men kan forstå det er mange som syntes det er en fin opplevelse og gjerne vil gjøre det..

Godt vi er forskjellige...

Skrevet

Jeg synes jo de ser creepy skrekkfilmaktige ut på 3D bildene, så nei ;) Var med da broren min tok 3D ultralyd på sin (på Lysaker) og begge de to var ekstremt fornøyde og jeg kan si at han som utførte den var hyggelig og flink. Tok kort tid å få med bildene på CD også.

Men skal ikke ha selv - trass i at mamma tilbyr seg å betale halvparten.

Skrevet

Jaaaaa, det er absolutt verdt det:) Vi var på 3D på Ultralydklinikken på Lysaker i januar, og det var helt fantastisk!:) da var jeg 29 uker på vei. Vi fikk se lille prinsen vår lenge, og han gjorde så mye morsomt:)Så kjepefin ut, og vi så kjempetydelig ansiktstrekk og sånn-helt utrolig!!Så søøøøt vettu! Vi fikk med oss en DVD med mange fine bilder, og mange filmsnutter:) Minne for livet!!!

Skrevet

Det er helt klart verdt det! Var på St.Joseph medisinske senter i Drammen i uke 29. Fikk videosnutt og mange fine bilder :-) Var veldig klart og tydelig og en utrolig god følelse å se lillegutten ligge der å slappe av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...