Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil ha ren vask... Hvordan får jeg den til å skinne vakkert?
3småtroll♥ Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Microfiberklut! Ren (vasket uten skyllemiddel) uten noe såpe. Når du begynner å gni så kan du kjenne at kluten på en måte henger litt igjen....- det er møkk. Gni til kluten sklir lett og se på resultatet. Garanterer en ren og pen vask!! Jeg fikk sjokk første gang jeg brukte microfiber uten såpe;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Kjøp Hugos vaskemiddel. Blir skinnende rent. Husker ikke helt hvor vi kjøpte det, men sikkert de fleste jernvare/fargehandler som har det..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Fyll opp vasken med vann ogg rør ut oppvaskmaskinpulver! Ikke putt fingrene i vannet da dette blir veldig sterkt! La blandingen stå en halv time, tapp ut vannet og vask vasken lett med en børste. TA TAAA nå har du en skinnende ren vask!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bruker jif skurekrem og skurer den med oppvaskbørsten. Så skyller jeg og har klor nedi sluken og den risten som vannet skal renne ut i hvis det blir for fullt, så lar jeg det stå over natta.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Nå står kummen med vaskepulver og vann:) Blir spennende å se kvordan det blir! HI
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Jif skurekrem gjør som regel susen. Jeg bruker også oppvaskmaskinpulver om jeg sil skrubbe den skikkelig..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Dere som bruker stålull, blir det ikke riper? Selv syns jeg den Jif kjøkkensprayen er bra. Men tror kunsten er at det må gnikkes uansett hvordan vaskemiddel man bruker.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Ta bakepulver(!) på en våt klut og gni godt. Skyll av.
benelen Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Ville styrt unna bruk av oppvaskmaskinpulver og andre kjemikalier i vasken. Hvis det er så ille at du ikke kan putte hånden din nedi vil du da bruke det på kjøkkenet hvor du lager mat..? Tror nok jeg henger meg på bruk av mikrofiberklut og evt bakepulver. bakepulver er bra å bruke i oppvaskmaskinen for å vaske den også innimellom. Bakepulver er gode greier.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 benelen Oppvaskmaskinpulver er jo ikke farlig så lenge du skyller etterpå. Man bruker jo den såpa i oppvaskmaskinen og jeg har jo aldri vært REDD FOR Å SPISE AV DET SOM ER VASKET DER...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå