*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Vant ikke Keep of kalessin:-) Heia Didrik - flink han:-)
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jippi!! Og Hanne Sørvaag er så søt, hun fortjente å endelig få en sang til finalen=)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Og så søt i tilegg;) Tenk hvor mange jentestemmer han drar. Akkurat som Alexander Rybak:p
Dotten Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Både enig og uenig med deg.... Glad ikke Keep of-gjengen vant, men vil ikke si at Didrik var så mye bedre! Sang jo falsk innimellom jo! Synes det var myyye dårlige bidrag i år...
Rampongi Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Nå må jeg være uenig med deg altså. KoK spiller "norsk" musikk og alle de andre bidragene kunne jo kommet fra hele Europa.. Fantes ikke særpreg i det hele tatt. Hilsen Metall-mamma!
Dotten Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Både enig og uenig med deg.... Glad ikke Keep of-gjengen vant, men vil ikke si at Didrik var så mye bedre! Sang jo falsk innimellom jo! Synes det var myyye dårlige bidrag i år...
Gjest vinterbrud Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Ja,heldigvis vant Didrik Solli Tangen.Han har ei fantastisk stemme. Et utrolig sprang mellom han og Keep of kalessin.
*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2010 Ja, det ante meg at noen kom til å være uenig med meg i det, he he;-) Jeg for min del, skjønner meg ikke på de som kan like sånn metall-musikk...ikke min greie i det hele tatt.
frk Nilsen Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Signerer Rampogi På den andre iden kan vi se det positive i det, det blir ikke budsjettsprekk for NRK i 2011 ;-P
Rampongi Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Har alle skivene til kok, så jeg skal nok greie meg alikevel )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Uheldigvis. Didrik til finalen?!?! Jaddddaaa.... Jeg heiet ikke på Keep of K.. heller, men mye heller de altså - iallefall noe å se på, enn å kjede seg over. *grøss*
RockMyWorld Skrevet 6. februar 2010 #13 Skrevet 6. februar 2010 Denne Didrik sangen har vi jo aaaaaldri hørt før, på ca alle de andre Europeiske landenes språk! Søt gutt, elendig sang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå