Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Har hatt hormonspiral i litt over 1 år nå, i begynnelsen kom og gikk mensen hele tiden og til ingen faste datoer. Men har ihvertfall hatt regelmessing mens nå i over 6 mnd og den har alltid kommet de siste dagene i hver mnd, dvs mellom den 25 og 28 i hver mnd, men nå har den ikke kommet enda, kjenner nå at det murrer litt nederst i magen på høyre side, men har ikke merket noenting annet enn det og det kom nå mens jeg skriver dette Noen som har opplevd at mensen plutselig uteblir sånn en mnd for å så komme tilbake? eller at den plutselig blir helt borte?
*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 her har mensen vært uregelmessig siden jeg fikk satt hs inn for ca 2 år siden. Det første halvannet året hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, mens nå de siste mnd føler jeg at jeg har hatt mensen hele tiden - av og på. Blør ikke mye om gangen, men litt og kjenner det murrer stort sett hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Ja, Min mens pleier å være regelmessig, men det har hendt at den har uteblitt. Første gang det skjedde kjøpte jeg graviditetstest, men det viste seg å være falsk alarm. Siden har jeg tatt det med knusende ro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå