Gå til innhold

Noen her med hormonspiral som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hormonspiral i litt over 1 år nå, i begynnelsen kom og gikk mensen hele tiden og til ingen faste datoer. Men har ihvertfall hatt regelmessing mens nå i over 6 mnd og den har alltid kommet de siste dagene i hver mnd, dvs mellom den 25 og 28 i hver mnd, men nå har den ikke kommet enda, kjenner nå at det murrer litt nederst i magen på høyre side, men har ikke merket noenting annet enn det og det kom nå mens jeg skriver dette ;)

Noen som har opplevd at mensen plutselig uteblir sånn en mnd for å så komme tilbake? eller at den plutselig blir helt borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har mensen vært uregelmessig siden jeg fikk satt hs inn for ca 2 år siden. Det første halvannet året hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, mens nå de siste mnd føler jeg at jeg har hatt mensen hele tiden - av og på. Blør ikke mye om gangen, men litt og kjenner det murrer stort sett hele tiden.

Skrevet

Ja,

Min mens pleier å være regelmessig, men det har hendt at den har uteblitt. Første gang det skjedde kjøpte jeg graviditetstest, men det viste seg å være falsk alarm. Siden har jeg tatt det med knusende ro...

Skrevet

Takk for svar :)

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...