Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 hvorfor i helvete min ekskjæreste med diverse problemfaenskap, som jeg ikke har så veldig godt forhold til, har flyttet den bydelen jeg bor i, cirka 200 meter unna. Hvorfor kunne han ikke tatt med seg kona og ungen og flyttet en annen plass, vi har bodd her lengst!! Gleder meg stort til å treffe familien Anstrengt på nærbutikken.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 mulig at jeg er full, men jeg lurer svært på hvordan han har klart og flytte en hel bydel.
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 Trenger ikke være edru for å legge merke til slike skrivefeil. Hadde han hatt evner som innebærer å flytte på bydeler og andre fiffige ting, skulle jeg nok ha revurdert mitt forhold til fyren.
Gjest sug lut Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hurra. Hvordan gjør hverdagene spennende på feil måte. Vet du hvordan resten av Familien Anstrengt forholder seg til deg?
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg vet at fru Anstrengt var sjalu tidligere, men det er jo en liten kvinnsalder siden. Jeg satser på at hun ikke vet hvordan jeg ser ut, slik at jeg uanstrengt kan spille upåvirket om jeg skulle treffe på hele bunten i nærmiljøet. Jeg er ihvertfall langt fra noen trussel mot familieidyllen deres, jeg bare liker ikke tanken på å ha herr Anstrengt luskende rundt i nabolaget. Langt mindre liker jeg tanken på at vi har jevnaldrende barn... (samme årskull... samme skolekrets... tørr nesten ikke tenke tanken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå