Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Høygravid dame venter. Når skjer fødselen? Hvilke kjønn blir det??
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 To dager etter termin, så du trenger ikke stresse. Skjer på kvelden, så du sover godt natten før, noe som er ganske greit iom at du får en kolikk/kiss-kiddjente:) Ta henne med til kiropraktor så fort som mulig, slik at dere får den hjelpen dere skal.
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Hehe. Enn meg,da? Jeg trenger vel ikke stille spørsmål, du er jo fantastisk til å spå :-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Ja det er lenge til. Høstjente, blir noen dager før termin. Kanskje den 21.sept. Hun kommer nok til å bli ei rolig ei, drømmebarnet, som sover, smiler, spiser og bæsjer de første mnd:) Som tenåring blir hun foreldres mareritt;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Kan jo spørre vidre jeg. Hvordan kommer lillemann til å bli når han blir større?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Ser du noe på meg da? Noen barn? Når? Økonomi. Kvinne 1986.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Får jeg lov å spørre jeg også? :-) Får jeg gutt eller jente tror du? Når blir h*n født i forhold til termin? Jeg er født 05.04.85 Han er født 03.05.78 Tusen takk for svar! :-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Ser ingen barn i 2010, da er 2011 et bedre år. Kanskje sammen år som meg. Det kommer til å bli litt trangt økonomisk nå på vårparten, så ikke øs ut penger unødvendig. Blir det ingen forandring, så må du mest sannsynlig si hadet til feien som planlegges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå