Bettybu Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hmm, hadde det vært noe??? Planlegger enkle strikkerier... Mange har jo lammeskinn så...???
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 det hørtes jo genialt ut.. ungene fikk tovede sitteunderlag til jul, de er helt geniale... varmt å godt å sitte på... lette å rulle sammen, tar liten plass..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Vi har tovede sitteunderlag som vi bruker i vogna, på rattkjelken og på sparken. Synes de tovede er greie bruke i vogna når det er grisevær ute så slipper lammeskinnet bli fullt av søle og skitt. Lettere å vaske sitteunderlagene enn lammeskinnet..
prekæs Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vasket ett ullpledd fra Ikea slik at det tovet seg, brettet det tredobbelt, kantet det med grov hekling og sydde knappehullsting rundt hullene til seler. Perfekt.
-MtG- Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Det hadde jo vært helt perfekt:) Bare å strikke en SVÆR firkant og tove så kan man klippe ut i den formen man vil etterpå
frinella Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Må jo si meg bare enig det der er jo genialt ! skal fikse det til vogna her i huset og.
Bettybu Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2010 Derja, det er noe som folk kunne tenkt seg å ha.... MÅ ha noe å strikke på, men det begrenser seg jo hvor mye en trenger i egen "huseholdning"... Da skal jeg lage et "prøve-eksemplar" ..Finne ut hvor mange masker som må legges opp etc... Ser jo mange småklumpete "madrasser"" i barnehage-sovevognene"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå