Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Noen som har prøvd den stopp 24 deoen? Svetter så mye under armene, virker som det går i perioder, men det er slitsomt å hele tiden passe på hva man har på seg :s Så lurte jeg og på om noen vet om noe som kan hjelpe mot svette hender? :s Takk for svar
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg brukte den en periode jeg måtte bruke militærboots på jobb og et sted jeg måtte ta av meg på beina uten å kunne dra hjemmom i mellom. *grøss* Jeg synes det fungerte bra. Du kan bruke det alle steder du svetter mye.
blond Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Finn årsaken til svetten og løs problemet. Inntil du finner ut hva som gjør at du svetter så mye er mine råd å kjøpe to og to like gensere slik at du kan bytte uten at det merkes når du er sammen med andre. Bruk topper og sjal eller løs genser over slik at du får luft under armen. Tettsittende gensere er ingen suksess når du har et svetteproblem.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Hmm, okej.... Men er det ikke bare sånn at noen svetter mere enn andre? Jeg svetter jo mere når jeg blir nervøs, er vel kanskje det ganske ofte, så da gjør ikke svettingen det bedre. Vil bare ha noe som gjør det bedre Hi....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg svetter også når jeg er nervøs, er ofte det. Har prøvd ut stopp 24 men den funka ikke på meg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Vichy 48h er kjempegod. Har ikke prøvd stopp24
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Vichy 48h er kjempegod. Har ikke prøvd stopp24.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Okej =) Hvor får man kjøpt den da? Kan man ha den inni hendene og? :s Du som ikke syntes stopp 24 funka, har du funnet noe annet som funker da? Hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå